woensdag 7 september 2016

Veel Liefs.

Hallo allemaal,

Dit is de derde kaart die ik heb gemaakt voor de Joy!crafts Special Editie 4, staat ook op blz. 7. Voor de kaart heb ik het mooie papier van het Paper Bloc Budding Spring gebruikt. Ook voor deze kaart heb ik weer het mooie Metallic donker rood Cardstock en met het witte Cardstock Linnen Structuur verwerkt. Links boven en rechts onder van de kaart, heb ik een mooie rozen hoek stencil verwerkt. In het kader van het vierkant schuine hoek nog wat Artificial Flowers verwerkt. De blaadjes die eronder zitten komen van het stencil Vintage Flowers. Verder nog de vlinder gestanst van het stencil Vlinder Kwartet, los geknipt en op elkaar geplakt. Op het lijfje zitten plakparels, vastgemaakt met Tackylijm. Links onderin de hoek nog de tekst gestempeld met de Clear Stamps Banners. Verder de voorkant van de kaart nog wat versierd met plakparels. 


Ik heb het op verschillende manieren gefotografeerd, zodat je goed kan zien, hoe je het ene gedeelte van de kaart door de andere steekt.


In het uitgestanste kader van het stencil vierkant schuine hoek, heb ik aan beide kanten met de Screw Hole Punch gaatjes in verschillende maten gemaakt.


In de binnenkant van de kaart, heb ik niet al te veel op geplakt, anders kan je de kaart niet goed meer dichtdoen. Aan beide zijkanten de mooie roosjes rand van Noor! design verwerkt.


Aan de bovenkant van de kaart heb ik nog de mooie vlinderrand verwerkt. Achter het mooie vierkanten stencil met cirkel heb ik het Paper & Pictures Floral gebruikt. Op het plaatje heb ik nog de mooie vlinder kwartet stencil gebruikt. Deze los van elkaar geknipt, twee vlinders op elkaar geplakt en plakparels op het lijf vastgemaakt met Tackylijm.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0557 Cutting stencil Gerti's Vlinder kwartet.
Joy!crafts 6002/0558 Cutting st. Gerti's Nesting vierkant schuine hoek.
Joy!crafts 6002/0251 Cutting & Emb. st. Vlinderrand.
Joy!crafts 6002/0346 Cutting & Emb. st. Rozen rand.
Joy!crafts 6002/0347 Cutting & Emb. st. Hoek Rozen.
Joy!crafts 6002/0533 Cutting & Emb. st. Vierkant met Cirkel.
Joy!crafts 6003/0027 Cutting stencil Vintage Flourishes.
Joy!crafts 6011/0063 Paper & Pictures Floral.
Joy!crafts 6011/0314 Paper Bloc Budding Spring.
Joy!crafts 6020/0004 Decorative Pearls licht groen.
Joy!crafts 6020/0016 Decorative Pearls rose.
Joy!crafts 6200/0052 Screw Hole Punch.
Joy!crafts 6370/0063 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6410/0410 Clear Stamps Banners.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8013/0135 Metallic Cardstock donker rood.
Joy!crafts 8099/0261 Cardtock Linnen Structuur Wit.
Distress Ink Walnut Stain.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

2 opmerkingen: