zaterdag 10 september 2016

Autumn Greetings.

Hallo allemaal,

Hebben jullie het stencil van de herfst al gezien? Zo leuk de rand met bladeren, met de mooie nerven erin. Het schattige eekhoorntje en de bladeren met de eikels. Je kunt ze met inkt zulke mooie een kleuren geven. Ik heb er bruin/oranje/rood voor gebruikt. Past erg mooi bij de papier set Autumn Colour. Voor het oranje kleur papier, heb ik het Paper Block Spring Fever gebruikt. Zo heb je een mooie kleuren combinatie van papier bij elkaar. Het mooie plaatje is van het knipvel van Syta van Gelderen art. nr. 150701.


Het label heb ik uit het Paper bloc Needles & Pins. Daar staan labels in en passen qua kleur ook erg mooi hierbij. Erg makkelijk ook dat je het label zo uit kunt knippen en die heb ik gemat op wit cardstock linnen structuur. De tekst komt van de Clear Stamp Autumn, net zoals de bladeren die ik erop heb gestempeld. Met de Screw Hole Punch heb ik een gaatje in het label geponst. Daar heb ik een stukje kant van de Forest Friend Collection aan bevestigd. Aan de rechterkant van het plaatje heb ik 2 stukjes lint (dubbel) van de Natural Sence Collection bevestigd. Erg leuk zo met de bladeren erop, past zo goed bij elkaar. Aan de linkerkant van het herfstplaatje, heb ik nog een stukje geplakt van de herfst set stencil. Als het plaatje net iets te groot is, kun je natuurlijk ook het mooie stukje met de balderen eraf knippen en dan aan één kant van een plaatje plakken, zoals ik hier gedaan heb. Verder nog wat Decorative Pearls erop geplakt met Tackylijm.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0544 Cutting & Emb. st. Bladeren.
Joy!crafts 6002/0545 Cutting, Emb. en Deb. st. Eikels en Bladeren.
Joy!crafts 6002/0546 Cutting, Emb. & Deb. st. Herfstset.
Joy!crafts 6011/0317 Paper Bloc Needles & Pins.
Joy!crafts 6011/0506 Papierset Autumn. Colour.
Joy!crafts 6011/0707 Paper Bloc Spring Fever.
Joy!crafts 6020/0013 Decorative Pearls Zalm.
Joy!crafts 6200/0052 Screw Hole Punch.
Joy!crafts 6200/0221 Daubers.
Joy!crafts 6300/0323 Natural Sense Collection.
Joy!crafts 6300/0342 Forest Friend Collection.
Joy!crafts 6410/0098 Clear Stamps Autumn.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8099/0261 Cardstock Linnen Structuur wit.
Distress Ink Walnut Stain.
Distress Ink Rusty Hinge.
Distress Ink Fired Brick.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige herfst kaart Astrid....de kleuren zijn heel erg mooi!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie herfstkaart Astrid!!
    Leuk is de rand met herfstbladeren...laatst de rand met paddestoelen gekocht vind ik ook een hele mooie.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele mooie kaart Astrid en gefeliciteerd met je winnende kaart bij vintage ch
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi! Prachtig de warme kleuren van de herfst. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje zeg. Prachtig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig herfst kaart helemaal compleet plaatje
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een sfeervol herfstkaartje!
    Hopelijk laat de herfst nog even op zich wachten, vind het heerlijk dat nazomerweer..hihi

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige warme herfstkaart. Heel mooi!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen