donderdag 15 september 2016

Happy Bday.

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een bloghop. Deze keer zijn een aantal dames aan de slag gegaan met de mooie stencils vierkant schuine hoek en de vlinder kwartet.


Dit is mijn model kaart ermee geworden. Ik heb het vierkant schuine hoek, gelijk als model kaart gemaakt. Je kaart karton dubbel vouwen en het stencil zo leggen, dat de zijkant een stukje over het papier valt. Zo blijft de zijkant aan elkaar vastzitten en houd je een dubbele kaart over. 


Het papier wat ik ervoor gebruikt heb is toch wel één van mijn favoriete, namelijk het Paper Bloc Budding Spring. Het onderste gedeelte heb ik voor de helft gesneden, aan de onderkant en zijkanten vastgemaakt met tape, zodat je er nog iets in kan steken. Aan de bovenkant van dit gedeelte zit een stukje lint van de Natural Sense Collection. Verder heb ik er drie bloemen met het stencil boterbloemen op verwerkt en deze met een groene brad vastgemaakt. Achter de bloemen zijn takjes verwerkt met het mooie nieuwe stencil takje. Ik heb het nieuwe Label stencil gebruikt en het kleine nieuwe strikje erop verwerkt en ook deze met een mooie groene brad vastgemaakt. De tekst is van de Clear Stamp Sending Messages. Het mooie rechter plaatje is van Studio Light en paste erg goed bij het Paper Bloc. Deze heb ik nog op Kraft Paper geplakt.


Aan de binnenkant, zit aan beide kanten het papier van het Paper Bloc Budding Spring. Deze zijn zo mooi, dat het soms zonde is als je er wat overheen plakt. Nu hoeft dat dan niet, want je hebt zo al een mooie kaart met weinig er verder aan toe te voegen. Aan de linkerkant heb ik nog een vlinder geplakt van het stencil Vlinder Kwartet. Deze heb ik weer los geknipt, twee op elkaar vastgeplakt en op het lijfje wat plakparels geplakt met Tackylijm.


Aan de rechterkant zie je het mooie papier waar een vlinder op afgebeeld staat. Aan de onderkant van de kaart, heb ik op een rand op een stuk papier gestempeld van het Paper Bloc Budding Spring met de Clear Stamp Landen Thema India I. Daar heb ik aan de onderkant een rand van gemaakt. Deze zo geplakt, dat je er nog labels in kan steken. De twee labels komen van de nieuwe set stencils Labels. Aan de bovenkant van de twee Labels, heb ik met de nieuwe handige Magnetische Nietmachine het lint van de Natural Sense Collection vastgemaakt. De teksten die erop staan, komen van de Clear Stamps Sending Messages.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0556 Cutting, Emb. en Deb. st. Takje.
Joy!crafts 6002/0557 Cutting st. Gerti's Vlinder Kwartet.
Joy!crafts 6002/0558 C. st. Gerti's Nesting Vierkant Schuine Hoek.
Joy!crafts 6002/6205 Cutting & Emb. st. Strikje.
Joy!crafts 6002/6202 Cutting & Emb. st. Boterbloemen.
Joy!crafts 6002/6206 Cutting & Emb. st. Labels.
Joy!crats 6011/0314 Paper Bloc Budding Spring.
Joy!crafts 6020/0004 Decorative Pearls licht groen.
Joy!crafts 6030/0005 Brads groen.
Joy!crafts 6200/0039 Magnetische Nietmachine.
Joy!crafts 6300/0320 Joy!crafts Natural Sense Collection.
Joy!crafts 6410/0317 Clear Stamps Sending Messages.
Joy!crafts 6410/0911 Clear Stamps Landen Thema India I.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8099/0261 Cardstock Linnen Structuur wit.
Studio Light Romantic Portraits RPSL42.
Distress Ink Walnut Stain.

Wat moet je doen, om mee te doen aan de Bloghop:

Van 15 September t/m 18 September kun je langs de blogs hoppen van:

Astrid (hier ben je nu)

Als je op deze blogs een leuke reactie achterlaat en daarna op het blog van Joy!crafts vermeld dat je hebt mee gedaan, dan maak je kans om een leuke prijs te winnen. Veel plezier met hoppen.

Met deze creatie wil ik meedoen met de volgende Challenges:

WLVC.
The Ribbon Girls.
Deep Ocean Challenge Blog (pearls/flowers/lace).
AnMaCreatief.

Ik ben benieuwd wat jullie van dit model kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

22 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer toppie uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een sjieke kaart en er is zoveel op te zien. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je er een leuke kaart van gemaakt...supermooi!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Astrid, leuk model ook.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, Astrid.Mooi apart model.Hele mooie mal.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Astrid deze is ook supermooi, leuk dat je alle onderdelen van de mal gebruikt hebt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi model heb je van de stans gemaakt. Erg mooi met die kantjes en labels. Een mooie bloghop ook. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wow wow!!! Such a wonderful card!! Love it very much! So gorgous and full of amazing details!!! Love expecially the pocket, it's a clever idea and so beautifully realized!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleuren. Een prachtig geheel.
    Hier houd ik van.
    Fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous card. Love the vintage touch on your card. Love the shape too. Well done!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart is dit Astrid!!
    Leuk modelletje, errug leuk ook hoe je die labels erbij verwerkt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wouw, weer zo'n mooie, veel te leren als nieuwkomer !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is schitterend. Hou ik erg van vintage kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Astrid wat een prachtige vintage kaart. Ik vind hem geweldig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een plaatje weer....geweldig dit model..echt 1 om te onthouden. Weer eens iets heel anders. Dankjewel voor je deelname aan onze challenge bij WLVC.
    Fijn weekend en groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi modelletje heb je gemaakt Astrid, erg mooi gedaan ook, leuk dat je meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Astrid dit is echt een super mooi kaartje, prachtig van model, heel erg mooi DP en leuk met de labeltjes .. Knap hoor !
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van WLVC.
    Groetjes, fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een gave inspiratie geef jij hier met de mallen!
    Ik als vintage liefhebber ben hier natuurlijk helemaal weg van!
    Mooi plaatje en gave tags en ook de binnenkant zo mooi!
    Fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooi kaartje; leuk dat je meedoet bij Anmacreatief. Groetjs Helen

    BeantwoordenVerwijderen