woensdag 6 mei 2015

Tea Time.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met nieuwe en wat oudere Joy!crafts producten. Het nieuwe Paper bloc Botanical is erg mooi met al die rozen erin verwerkt en natuurlijk erg leuk om met de Artificial Flowers te verwerken. Bij dit lieve plaatje past natuurlijk de wat oudere mallen van de theepot en de etagere. Het mooie van zo'n model kaart is, dat je er lekker veel materialen erop kan verwerken, zoals jullie kunnen zien.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0028 Cutting & Embossing 2x rond.
Joy!crafts 6002/0116 Cutting & Emb. theepot klein, theemuts.
Joy!crafts 6002/0118 Cutting & Embossing Etagere 1 laag.
Joy!crafts 6002/0441 Cutting & Embossing Bille's Strikken.
Joy!crafts 6002/0444 Cutting & Embossing Tiny Words.
Joy!crafts 6003/0047 Vintage Flourishes Leaf.
Joy!crafts 6011/0070 Afternoon Tea Paper & Pictures.
Joy!crafts 6011/0313 Botanical Paper Bloc.
Joy!crafts 6020/0001 Decorative Pearls wit.
Joy!crafts 6350/0105 Metal Charms (Hoek).
Joy!crafts 6370/0052 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6370/0058 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6410/0100 Stempellinnen.
Joy!crafts 8089/0203 Kraft Paper.
Joy!crafts 8099/0101 Papier Linnen Structuur wit.
Distress Ink Walnut Stain.
Plaatje Pinterest.

Het plaatje heb ik van Pinterest afgehaald en achter de oudere cutting & embossing mal rond geplakt. Het plaatje is afgedrukt op stempellinnen. Linksboven in de hoek heb ik de nieuwe cutting & embossing strik van Bille gebruikt en daarop een roos geplakt. Verder nog de Metal Charms in de hoeken verwerkt. Rechts onder op het ronde stencil nog wat Artificial Flowers geplakt met daaronder de mooie takjes van Vintage Flourishes Leaf.


Op de etagere heb ik een muffin uitgeknipt van het blocje van Paper & Pictures Afternoon Tea. Linksboven in de hoek, heb ik het nieuwe stencil cutting & embossing Tiny Words (Gefeliciteerd) verwerkt. Rechtsboven in nog wat plakparels, dan kan de kaart er ook mooi erachter blijven staan.


Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

14 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje Astrid!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende creatie! Heb ik even rustig naar zitten kijken...prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart,Astrid. Mooi bijpassend plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem super gaaf Astrid.....wat een prachtige kleuren combinatie heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hoe alles perefct bij elkaar past Astrid, ook de kleuren spreken me heel erg aan!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer zo'n prachtige creatie!! Leuk hoe je die oude en nieuwe mallen gebruikt heb!!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Astrid, dat papier is super, ik heb deze ook gekocht en het plaatje is lief,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oohh...wat een schitterende kaart! Schattig is ook het plaatje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje!!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Astrid, erg mooi geheel.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OOk de oudere materialen blijven prachtig Astrid.
    Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt, ik ben er weg van, zo mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen