zondag 10 mei 2015

Lass Deine Wünsche wahr werden.

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve berichtjes, die jullie op de blogpost van het mooie bruidspaar hebben achtergelaten. Erg leuk om te lezen.

Vandaag laat ik jullie nog een kaart zien, die ik heb gemaakt voor de special van Joy!crafts. Ook deze keer heb ik met een Noor! stencil mogen werken. Ik vind het zo'n mooi stencil, waar je veel kanten mee uit kan. In het midden heb ik de nieuwe Duitse tekst stempel gestempeld. Op de hoekjes zitten de stansen van het nieuwe stencil, die er ook bij hoort. Verder nog wat kant, metal charms en de artificial flowers.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Digi Lacy Sunshine - Rory Fae.
Joy!crafts 6002/0416 Cutting & Embossing vierkant + 2 hoekjes.
Joy!crafts 6011/0308 Spring Paper Bloc.
Joy!crafts 6300/0334 Handmade Collection.
Joy!crafts 6350/0104 Metal Charms.
Joy!crafts 6370/0058 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6410/0359 Clear Stamps Wünsche en Glück.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8099/0101 Linnen structuur wit.
Distress Ink Walnut Stain.

Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Huid: 132 - 189 - 131  191.
Kleding en pet (groen): 168 - 174 - 278.
Broek en pet (blauw): C390 - 155 - C680.
Bloem en kleding (roze): C190  - C200.
Haar en schoenen: 283 - 280 - 177.

Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne zondag en Moederdag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

8 opmerkingen:

  1. Prachtig! Mooi papier en het dametje zit er zo mooi bij...groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid dank je wel voor jouw super lieve berichtjes op mijn blog! Jij maakt ook geweldig mooie dingen zeg! Zo ook dit prachtige kaartje ;) Ik ben ook jouw nieuwe volger :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card Astrid, love the cute image and fab design.

    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dot van een kaart weer Astrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart en je hebt weer mooi gekleurd!!
    Een fijne week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is weer helemaal super geworden, gelukkig staat deze wel in de special.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, de kleuren passen weer zo mooi bij elkaar!!
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig kaartje weer
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen