vrijdag 22 mei 2015

Schaapje, schaapje, heb je witte wol.

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart met de nieuwe mal, de schattige lammetjes. Links boven in de hoek heb ik de mal, de tak met besjes gebruikt en daar bovenop de mal met de bloemen. In het hart van de bloem heb ik de mooie Brads gebruikt. Onder het plaatje heb ik de Natural Sense Collection geplakt en rechts boven in de hoek de Metal Brads. Het Paper Bloc Wood Texture past er natuurlijk erg goed bij. Het plaatje is van het knipvel van Syta van Gelderen art.nr.150119. Met zoveel schaapjes op de kaart, hebben ze vast zo drie zakken vol....... 


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0435 Cutting & Emb. Spring Lambs.
Joy!crafts 6002/0437 Cutting & Emb. Spring Love (bloem).
Joy!crafts 6002/0438 Cutting & Emb. Spring Love (tak met besjes).
Joy!crafts 6011/0304 Paper Bloc Wood Texture.
Joy!crafts 6030/0001 Brads (bruin).
Joy!crafts 6300/0320 Natural Sense Collection.
Joy!crafts 6350/0311 Metal Brads.
Joy!crafts 8099/0102 Linnen Structuur Wit.
Knipvel Syta van Gelderen art.nr.150119.
Distress Ink Walnut Stain.
Kant.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. zo leukde lammetjes op het plaatje en de lammetjes die bijna de kaart af huppelen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Astrid,

    Een mooie kaart,Astrid.Heel lief is het plaatje in combinatie met de lammetjes.Een heel fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Astrid
    Lief kaartje
    Groetjes grrrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje, Astrid.
    Heel mooi met dat ` hout` als achtergrond.
    En de combinatie met het plaatje en de mal van de lammetjes vind ik super.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Astrid. Heel leuk deze kaart met de lammetjes erop. je kaart hieronder vindt ik ook erg mooi. Heel leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt wat schattig die schaapjes. Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen