dinsdag 26 december 2023

Winterse kerstkaart.


Hallo allemaal,

Ik had de kaart al voor de kerst willen posten, maar het is er helaas niet van gekomen. Op het allerlaatste moment wil jullie vandaag nog een winterse kerstkaart laten zien. Deze had ik al een poos geleden gemaakt, maar nog niet geplaatst. Wat gaat de tijd toch snel, de kerst is al weer bijna voorbij. 


Bij deze winterse kerstkaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Studio Light Cutting Die Jenine's Mindful Art Collection Essentials nr.96 JMA-ES-CS96 Square Ornament Frames.
Plaatje komt uit het Boek van Scenery Traditional Christmas no.3 PODS10003.
Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL22 Vierkant met stiksteeklijntjes.
Joy!crafts 6002/0290 Cutting stencil Kaartenstandaard.
Joy!crafts 6002/1048 Cutting en debossing stencil - Happy Holidays Poinsettia.
Déco Time - Cardboard met glitter Pattern Designpad (Action).
Marianne Design Creatables LR0693 Anja's Circle (takje ervan).
Marianne Design Creatables LR0628 Petra's Berries.
Stickless - Star Dust (Ranger).
Spellbinders Grand Aquares.
Seam Binding en kant.
Embellishment,
Plakparels. 


Met deze kerstkaart wil ik meedoen met de Challenge van:

As You Like It Challenge (I always enjoy making Christmas cards).
Carlin's Kaartenparadijs Challenge-blog (N van Navy Blue en Natuur).

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn winterse kerstkaart vinden!!! Verder wens ik jullie nog een fijne 2e kerstavond. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

13 opmerkingen:

  1. Oooow wat is tie geweldig mooi Astrid!
    Mooi plaatje, prachtig papier en wat heb je leuke stanzen gebruikt.
    Fijne 2e kerstavond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige winterse kaart.
    Supermooi in deze blauwe tinten.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'N' challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the blues on this stunning card!
    Thank you for joining us at Polkadoodles Digi Choosday! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooie kaart Astrid!
    Prachtige stanzen, gaaf papier en wat een mooie afbeelding heb je gebruikt.
    Ik wens jou en je familie een fijn, creatief en vooral een gezond 2024!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic card. I love the die-cuts you used and perfect color scheme. Thanks for playing with us at Creative Moments.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Astrid. Erg mooi met deze mallen.ik wil je alvast een goede jaarwisseling wensen en de allerbeste wensen voor 2024. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaart, zo stijlvol dat blauw met wit en de strik er op.
    Alle goeds voor 2024 Astrid. Lieve groet, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is beautiful.
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl CRAFT DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautiful Christmas card! Thanks so much for playing along with us at CRAFT Challenge! Happy New Year, hope to see more of your creations this year!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeps ik heb deze prachtige kaart helemaal gemist, heel mooi gedaan met deze stansen. Ik ben nog niet zoveel in Blogland, ik heb een troebeling in het oogvocht, er is dan een vlek die je constant zie, heel lastig om dan te kunnen lezen en typen. Moet vanzelf overgaan,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. That is a really beautiful Christmas card. Thank you for sharing with us at AYLI. Sarah

    BeantwoordenVerwijderen