maandag 4 december 2023

Fijne feestdagen.

Hallo allemaal,

Ik loop een beetje achter met mijn kaarten te plaatsen. Deze keer weer eentje die ik al een hele poos geleden gemaakt heb, maar nog in mijn map stond om geplaatst te worden. Ik was weer eens aan de slag gegaan met een 3D plaatje. Vind ik eigenlijk ook nog steeds leuk om af en toe eens te gebruiken. Dit keer ook eens de traditionele kerstkleuren gebruikt.


Bij deze kerstkaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL21 Cirkel met stiksteeklijn.
Marianne Design RUB 8401-  Afwrijfteksten voor kaarten.
Docrafts Papermania - At Christmas Time PMA160910.
Joy!crafts 6002/1289 Cutting stencil June (border).
3D plaatje van Yvonne Creations.
Sierlijke cirkel mal (Ali).
Goudkleurige Tule.
Embellishments.
Houten sterren.


Met deze kerstkaart wil ik meedoen met de Challenges van:

Carlin's Kaartenparadijs Challenge-blog (N van Naaldtakken en Natuur).

Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

16 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart Astrid.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk plaatje en ja, die verdient het dan ook om gebruikt te worden op een kaartje Mooi is het geworden, echt een heel gezellig sfeertje ook.
    Ik heb ook vaak wel een voorraadje in mijn mapje, als je niet elke dan post krijg je dat, prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kerstkaart heb je gemaakt in deze kleurtjes en een mooi plaatje gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kerstkaart.
    Daar zit een heel mooi landschapje in verwerkt.
    Tof gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'N' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had ik maar een voorraadje aangelegd dan had ik nu geen stress, superleuk plaatje op een mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje met dit lief plaatje erop.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een super mooie kaart Astrid........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een.mppie kaart Astrid! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is mooi! Doet me denken aan de kaarten van Ans. Ook zo'n gave strik van tule!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh ja, die is supermooi Astrid.
    Fijn dat je die plaatjes nog had liggen. Ik had er ook hèèèèl veel, maar toen we een paar jaar geleden verhuist zijn heb ik van allemaal die plaatjes afstand gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kerstkaart Astrid, lief plaatje en leuk opgebouwd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie kerstkaart Astrid. Heel mooi 3D plaatje hou ik ook wel van. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Absolutely gorgeous and thanks for joining us at Crafty Calendar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card Crea Astrid. I like your choice of papers for the layering. Thank you for entering the Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a beautiful card! I love your arrangement and paper choices. Thank you for sharing and playing along with Polkadoodles ~ Wendy

    BeantwoordenVerwijderen