maandag 26 december 2022

Kerstkaarten.

Hallo allemaal,

Vandaag op 2e kerstdag, heb ik nog 2 kerstkaarten om te laten zien. Ik heb deze keer plaatjes gekozen die uit het blok van Deco Time - DIY card making met glitter - kerst komen. Deze heb ik nog gemat op andere kleuren papier en gebruik gemaakt van de Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL rechthoekmallen met stiksteeklijntjes. Bij de eerste nog wat houten sterren erop verwerkt en bij de 2e nog wat Sequins.


Warm Wishes


Bij deze kerstkaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Deco Time - DIY card making met glitter - kerst (Action).
Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL24 Rechthoek met stiksteeklijn.
Stickles - Star Dust (Ranger).
Houten sterren.


Ho ho ho!


Bij deze kerstkaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Deco Time - DIY card making met glitter - kerst (Action).
Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL24 Rechthoek met stiksteeklijn.
Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL36 Rechthoek met dubbele stiksteeklijn.
Nuvo Silver Rain Sequins.


Met de eerste kaart wil ik meedoen met de Challenges van:


Wens iedereen nog een fijne 2e kerstdag en alvast een gezond, gelukkig en creatief 2023. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

7 opmerkingen:

  1. Twee leuke kerstkaarten Astrid. Fijne tweede kerstdag en een mooi 2023 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee mooie kaarten met deselected materialen. Nog een fijne avond en de allerbeste voor 2023 met veel creativiteit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele leuke kerstkaarten heb je gemaakt, mooi met de tekstjes erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen