zondag 4 december 2022

Pakjesboot 12.

Hallo allemaal,

Wilde nog vlug mijn creatie even plaatsten, voordat pakjesboot 12 weer vertrekt naar Spanje. Ik heb deze pakjesboot gemaakt voor onze kleinzoon Senn, die 23 november al weer 6 jaar werd. Vond het wel eens leuk om eens een andere kaart/creatie te maken en omdat Senn in deze periode jarig is, vond ik de Pakjesboot 12 er wel erg leuk voor. Ik heb de boot in verschillende lagen gemaakt, zodat je er meer diepte in kreeg. De pakjesboot versierd met vlaggenlijnen en verschillende pieten, sinterklaas op het paard, mijter, centjes en wat cadeautjes erop verwerkt. De rondjes heb ik met verschillende mallen gemaakt. Vond dat wat makkelijker en mooier, dan dat ik alles rondjes zelf moest gaan knippen. Een wolk als rook uit de schoorsteen. Kwam er alleen achter, dat ik die de verkeerde kant op had geplakt. Hihi. Met een Uni Posca pen Wit 0,7mm, nog wat kleine rondjes op een cadeautje gezet. Als laatste nog een plakparel op de deur gedaan, als deurklink.


Bij deze creatie heb ik de volgende materialen gebruikt:

Crea-Nest-Lies CNLELT 05 Extreme Labels & Tags (de kleine rondjes).
Magnolia Doohickey's rondjes van de wielen van de auto.
Marianne Design Craftables CR1488 Cadeautjes.
Marianne Design Craftables CR1526 Sinterklaas set.
Marianne Design Creatables LR0739 Zwarte Pieten.
Marianne Design Mask Stencil PS8110 Stoomboot.
Joy!crafts 6002/0491 Mery's Numbers Cutting Stencil.
Joy!crafts 6002/0666 Cutting Stencil Flags.
Mal Ali met allemaal verschillende rondjes.
Memory Box - Puffy Clouds no. 98172.
Déco Time - Design Pad glitter (Action).
Studio Light - Glow in the Dark Paint.
Uni Posca pen Wit 0,7mm.
Plakparel.


De chocolade letter S van Senn, mocht natuurlijk niet ontbreken. Heb die er dan ook 2x opgedaan.


Zo zie je het Glow in the Dark effect. Ik vind het echt gaaf!!!


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

12 opmerkingen:

  1. Super!! Gaaf met het glow in the dark effect!! Leuk om hem als verjaardagskaart te maken! Fijne pakjes avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtiggggggggg Astrid, super gemaakt

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige Pietenbpot. Super gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Astrid wat leuk!!!!!! en met lampjes er in, daar ben ik gek op. Wat blijft het toch een leuk feest hè, st. Nicolaas. Veel plezier morgenavond als je het viert!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave verjaardagskaart heb je voor jullie kleinzoon gemaakt, daar was hij vast heel blij mee,'
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, deze is toch echt helemaal te gek, wat ontzettend mooi gemaakt en wat een leuk effect met de glow in the dark! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij had ook een 6-jarige ik ook op 26 november. Ik denk dat Senn niet wist wat hij zag, zo’n prachtige boot met alles erop en eraan en vooral met de sint en pieten. De glow in the dark zal beslist ook veel succes hebben.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit ontzettend gaaf gemaakt voor de jarige Senn Astrid!
    Dat glow in the dark past er perfect bij!. Ik heb 't ook, maar nog niet gebruikt.
    Deze boot zal vast een waardevol plekje krijgen bij Senn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, ik vind je creatie helemaal GEWELDIG, Astrid, zo gaaf gedaan, knap gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heee wat leuk zeg daar zal hij vast heel blij mee zijn geweest
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh ik had het gezicht van Senn wel willen zien toen hij de pakjesboot 12 kreeg! Wat heb je dat schitterend gedaan Astrid! Geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige pieten boot echt, gaaf creatie!Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen