donderdag 5 januari 2023

Xmas.

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie nog 2 kerstkaarten laten zien. Deze had ik al een poosje geleden gemaakt, maar nog geen tijd gehad om er een blogpost van te maken. Bij beiden kaarten heb ik de prachtige mal van Studio Light Essentials Cutting Dies Inner Shape Slimline nr.261 SL-ES-CD261 gebruikt. Als je deze mallen gebruikt, heb je niet echt veel verder meer nodig, vind ik zelf. Bij de eerste kaart heb ik plaatjes gebruikt uit de Craft Sensations Designpad - Have yourself a mery little christmas. Het label is van de mal L.D.R.S. Creative Basics Fancy Rectangles & Layers CB105. De mooie tekst komt van de Marianne Design Clear Stamps CS1105 Kerst teksten (NL). Als laatst nog wat strass steentjes en Stickles - Gold op de vlammetjes gedaan. 

De kaarsjes mogen weer aan:


Bij deze kerstkaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Studio Light Essentials Cutting Dies Inner Shape Slimline nr.261 SL-ES-CD261.
Craft Sensations Designpad - Have yourself a mery little christmas (Action).
L.D.R.S. Creative Basics Fancy Rectangles & Layers CB105.
Marianne Design Clear Stamps CS1105 Kerst teksten (NL).
Stickles - Gold (Ranger).
Strass steentjes.


Best Wishes:

Bij de tweede kerstkaart heb ik ook weer voor de plaatjes gekozen, die uit het blok van Deco Time - DIY card making met glitter - kerst komen, net als uit mijn vorige blogpost. Ik heb het een beetje anders gedaan zoals in het blok staat. Ik vond het namelijk ook wel leuk om de mal van Studio Light Essentials Cutting Dies ervoor te gebruiken. De teksten komen ook uit het zelfde Deco Time blok. Bij beiden kaarten heb ik gewerkt met glimmend karton. Bij de eerste kaart heb ik het middelste gedeelte eruit gelaten, maar bij deze vond ik het mooier om het erin terug te plaatsen. Beiden kaarten dan gebruikt met dezelfde mal, meer weer heel anders om het eindresultaat te zien.


Bij deze kerstkaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Studio Light Essentials Cutting Dies Inner Shape Slimline nr.261 SL-ES-CD261.
Deco Time - DIY card making met glitter - kerst


Met de eerste kerstkaart wil ik meedoen met de Challenge van:


Met de tweede kerstkaart wil ik meedoen met de Challenges van:

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaarten vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten met inderdaad heel mooie mallen, Astrid!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De beste wensen voor 2023.het zijn beide twee hele mooie kerstkaarten. De mal is erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n prachtige stans heeft niet veel meer nodig, hele mooie kaarten heb je gemaakt, de eerste is mijn favoriet,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaartjes Astrid.
    Mooie mallen ook, die iid weinig meer nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous cards
    Thank you for joining us at Penny's Paper Crafty Challenge good luck Ginny DT
    Penny's Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooi stans en je hebt er mooie kaarten mee gemaakt Astrid! Fijne dag groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee gave kaarten !!!!
    Mooie stans !
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your cards are beautiful. So elegant. Thanks for playing along with us at Let's Craft and Create. Deanna DT

    BeantwoordenVerwijderen