vrijdag 15 juli 2016

Make it a December to remember..

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een bloghop. Deze keer zijn een aantal dames aan de slag gegaan met de mooie kerst kerststencils i.c.m. de Clear Stamps 6410/0428.


Dit is mijn kaart ermee geworden. Ik heb een wat oudere Clear Stamp Christmas Frame gebruikt en hier het ovaal eruit gehaald. Daarachter heb ik de nieuwe Clear Stamps Kerstbomen/Rendier op verwerkt. Dit heb ik gedaan met verschillende kleuren PanPastels. In de hoeken heb ik sierlijke hoekjes verwerkt. Linksboven in de hoek heb ik de tekst van de Clear Stamps Christmas Candle gebruikt en daarbovenop heb ik een gedeelte van het stencil Christmas op verwerkt en deze met een Brad vastgemaakt. Voor de sneeuw heb ik de glitters van Stickles - Star Dust gebruikt.


Bij deze kerstkaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0529 Cutting, Emb. & Deb. Ovaal Sierlijk (hoekjes).
Joy!crafts 6002/2041 Cutting & Emb. stencil Christmas.
Joy!crafts 6004/0002 Clear Stamps/stencil Christmas Candle (tekst).
Joy!Crafts 6030/0004 Brad Aqua.
Joy!crafts 6200/0221 Dauber.
Joy!crafts 6410/0115 Clear Stamps Christmas Frames.
Joy!crafts 6410/0428 Clear Stamps Kerstbomen/Rendieren.
Joy!crafts 8013/0021 Cardstock wit.
PanPastels 580.8 Turquoise Tint.
PanPastels 580.5 Turquoise.
PanPastels: 580.3 Turquoise Shade.
Scrappers Floss wit.
Stickles Star Dust.


Een beetje vanaf de zijkant en nog een close-up van de kerstkaart, zodat je glitters er goed op kan zien.


Wat moet je doen, om mee te doen aan de Bloghop:

Van 15 Juli t/m 18 Juli kun je lang de blogs hoppen van:

Astrid (hier ben je nu)

Als je op deze blogs een leuke reactie achterlaat en daarna op het blog van Joy!crafts vermeld dat je hebt mee gedaan, dan maak je kans om een leuke prijs te winnen. Veel plezier met hoppen.

Ik ben benieuwd wat jullie van de kerst kaart vinden!!! Ik wens jullie allemaal een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

20 opmerkingen:

  1. Die is mooi Astrid prachtige kleur heb je gebruikt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This card is so elegant looking tfs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kerstkaart met deze kleur en zo leuk dat beetje glitter erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstkaart!
    leuke kleur heb je gebruikt en dan de glitter erbij maakt het kaartje helemaal af.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kerstkaart!
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Glitters en winterse kleuren.
    Leuke kerstkaart.
    Fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So beautiful! Love the scene you made!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kerstkaart Astrid, vind het een prachtige voorbeeldkaart met deze bloghop....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze kaart ziet er 'heel simpel'uit maar als je goed kijkt zie je toch dat het tegendeel waar is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend!! Wat een mooie winterse kaart in deze koele tint. Ik vind het prachtig, Astrid.
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi gemaak Astrid. Het ziet er prachtig uit.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend mooi Astrid!
    Mooie kleur blauw en die glitters maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love the scene you created on this beautiful card!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een prachtige voorbeeldkaart gemaakt voor de bloghop Astrid....heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart. Mooie kleur.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart,Astrid.Mooie kleurtjes en heel mooi stempelwerk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Astrid,
    heel mooi kerstkaartje heb je gemaakt! Deze kleur blauw vind ik zo prachtig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt prachtig deze mooie subtiele kleurtjes voor kerst en weer eens heel wat anders!
    Knap dat je ook de glitter zo goed op de foto gekregen hebt dat is altijd zo moeilijk.
    Fijne zomer week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen