woensdag 6 juli 2016

Baby Girl.

Hallo allemaal,

Hebben jullie het nieuwe mooie harten stencil al gezien, waar je een mooie harmonicakaart van kan maken? Er zitten mooie verschillende maten harten in, die je er mooi in kan verwerken. De achtergrond en de bloemen komen van het grote Paper Bloc Baby. De schattige beertjes komen van het Paper Bloc Baby, die je mooi een gedeelte achter het hart kan verwerken. Dat ziet er dan zo schattig uit!!! Deze kaart staat ook in de Special Editie 3 van Joy!crafts op blz. 3.


De leuke tekst, Slaap kindje slaap...., komt van de Clear Stamps Tiny Baby Words. Met de Tiny Bows heb ik de harmonicakaart onderaan versierd. 


De tekst Baby heb ik van een ouder Embossing stencil, in het harten stencil geƫmbost. De bloemen zijn ook van een ouder stencil bloem 2, net als het oudere stencil van de blaadjes 2, die ik eronder heb verwerkt.


Voor de zijkanten heb ik het mooie hartenrand Sending Love gebruikt. De tekst Girl komt van de Clear Stamps Sending Messages. Verder heb ik de kaart afgewerkt met plakparels.


Bij deze harmonicakaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6001/0026 Embossing tekst stencil (Baby).
Joy!crafts 6002/0023 Cutting & Emb. stencil Blaadjes 2.
Joy!crafts 6002/0025 Cutting & Emb. stencil Bloem 2.
Joy!crafts 6002/0253 Cutting & Emb. stencil Sending Love.
Joy!crafts 6002/0450 Cutting & Emb. stencil Tiny Bows.
Joy!crafts 6002/0556 Cutting stencil hart + hartjes (4st.).
Joy!crafts 6011/0040 Paper Bloc Baby.
Joy!crafts 6011/0704 Paper Bloc Baby.
Joy!crafts 6020/0009 Decorative Pearls.
Joy!crafts 6410/0317 Clear Stamps Sending Messages.
Joy!crafts 6410/0363 Clear Stamps Tiny Baby Words.
Joy!crafts 6500/0201 3D Kit.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8099/0104 Cardstock Linnen Structuur wit.
Distress Ink Walnut Stain.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze harmonicakaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart. het is een heel mooi model en zo leuk hoe je dat met de beertjes hebt gedaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi harmonica-kaartje.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben gek op harmonica-kaarten en jouw hartenkaart is superleuk geworden!!!
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig model Astrid. Lief met die kleine beertjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen