maandag 25 juli 2016

Boy.

Hallo allemaal,

Met het nieuwe kaartmodel vierkant stencil, heb ik dit keer een dubbele kaart gemaakt. Het bewerkte papier, heb ik eerst ook gestanst, maar daarna rondom ietsje kleiner gesneden, zodat je het op het vierkante model kan plakken. Op beide kanten van de kaart, heb ik aan de boven- en onderkant, nog het stencil met de randen gebruikt. Helemaal rondom de kaart heb ik nog stukjes kraft papier erachter geplakt. Dat je het zo passend maakt, dat het net rondom ongeveer 2,5 mm uitsteekt. Bovenaan de kaart het ik 2x het stencil met de sterrenrand uit wit linnen cardstock gesneden en zo geplakt, dat het mooi uitkwam op de kaart en de rest ervan afgeknipt. Deze kaart staat ook in de Special Editie 3 van Joy!crafts op blz. 3.


 Aan de linkerkant van de kaart heb ik de sier stukjes van het kaartmodel erop geplakt. In het midden daarvan, de tekst Boy van de Clear Stamp Sending Meassages gestempeld. Aan de linkerkant van het vierkant heb ik het lieve knuffelbeertje geplakt van het mooie Paper Bloc Baby. Links van de kaart het stencil Tiny Baby Words (geboren) gebruikt en de sterren komen uit het de sterrenrand, die ik boven op de kaart heb verwerkt.


Op de rechterkant van de kaart, heb ik het stencil van de Babyvoetjes gebruikt en deze ook tegengesteld gestanst, geembost en beïnkt. Als je het papier nog in het stencil laat liggen, dan kun je het met de Dauber heel makkelijk beïnkten. Deze is daar heel handig voor. Boven de voetjes heb ik het schattige beertje van het Paper Bloc Baby geplakt.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0397 Cutting & Emb. stencil Sterrenrand.
Joy!crafts 6002/0449 Cutting stencil Tiny Baby Words.
Joy!crafts 6002/0499 Cutting & Emb. stencil Babyvoetje.
Joy!crafts 6002/0555 Cutting st. kaart model vierkant + sier stencil.
Joy!crafts 6002/2052 Cutting stencil Randen.
Joy!crafts 6011/0041 Paper Bloc Baby.
Joy!crafts 6200/0221 Dauber.
Joy!crafts 6410/0317 Clear Stamps Sending Messages.
Joy!crafts 6500/0099 Foam Tape.
Joy!crafts 6500/0201 3D Kit.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8099/0104 Cardstock Linnen Structuur wit.
Distress Ink Walnut Stain.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

9 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk zo Astrid. Mooi modelletje en heel erg leuk aangekleed. Leuk om die sterren ook eens op zo'n geboortekaartje te gebruiken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze kaart mooi en leuk! super! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke babykaart zo.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Astrid! Wat 'n schattige beertjes en een prachtige kleurencombinatie!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n lief kaartje, schattig die voetjes op de voetjes!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooiiiiiii kaartje Astrid
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen