dinsdag 30 december 2014

Vintage kaart.

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met het mooie Glace Paper van Joy!crafts. Glace Paper op maat gesneden en toen beïnkt met Distress Ink Walnut Stain, daarna met een stuk keukenrol over het papier gewreven en dan zie je dat de bloemen mooi bruin blijven en het andere mooi wit wordt. Voor de kaart heb ik nog het papier van Paper Bloc Vintage 2 en Paper Bloc Romance gebruikt. De nieuwe mallen van Lin & Lene en de mooie blaadjes met bloemen Fantasy Love heb ik op de kaart verwerkt. Rechts boven in de hoek, zie je de mooie hartjes Metal Charms. Verder nog de mooie Artificial Flowers in de hoek rechts onder geplakt en links boven heb ik het mooie lint van de Handmade Collection verwerkt met de mooie brad. Het mooie plaatje wat ik erbij gebruikt heb is van Syta van Gelderen.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 1201/0091 Cutting & Embossing Lin & Lene Design.
Joy!crafts 6002/0406 Cutting & Embossing Bloemen Fantasy Love.
Joy!crafts 6011/0102 Paper Bloc Vintage 2.
Joy!crafts 6011/0305 Paper Bloc Romance.
Joy!crafts 6013/0529 Glace Paper (A4).
Joy!crafts 6020/0001 Decorative Pearls (wit).
Joy!crafts 6030/0006 Brads.
Joy!crafts 6300/0333 Handmade Collection.
Joy!crafts 6350/0104 Metal Charms.
Joy!crafts 6370/0050 Artificial Flowers.
Joy!crafts 8089/0001 Wit Linnen karton.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Knipvel Syta van Gelderen art.nr. 140416.
Distress Ink Walnut Stain.
Seam Binding.

Ik wens jullie allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling en kijk uit met vuurwerk!!! Ik blijf in ieder geval lekker binnen en kijk wel door het raam. Kan ik van al het moois genieten en zit ik lekker warm. Hihihi. Allemaal nog een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

16 opmerkingen:

  1. Gaafff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal mooi en geslaagd !
    nog een fijne jaarwissel,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt!
    Jij ook een hele fijne jaarwisseling! Wij krijgen het huis vol met gillende keukenmeiden. Weer eens wat anders....hahaha..
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Astrid!! Prachtige details weer!!!
    Jullie ook een hele fijne jaarwisseling!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, mooi plaatje!!
    Een hele fijne jaarwisseling.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een super mooie kaart Astrid.
    Ik blijf ook binnen vuurwerk kijken hoor, wij steken ook de laatste jaren niets meer af.
    Een hele gezellige jaarwisseling.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Ik vind je vintagekaart PRACHTIG!

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend is je kaart Astrid. Heerlijk vintage, ik hou ervan.
    Ik blijf ook binnen hoor met de jaarwisseling, hou helemaal niet van vuurwerk. Van binnen achter het raam is het net zo mooi ;-)
    Een fijne jaarwisseling en een voorspoedig, gezond en creatief 2015.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie kaart Astrid.
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2015.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterend mooie kaart met dat Glace paper en dat walnut stain. Die hartjes zijn ook zo leuk.
    Fijne jaarwisseling en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Astrid,
    wat een prachtige kaart. De plaatjes van Sita zijn ook gaaf! Heel fijne jaarwisseling en een goed begin!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige romantische kaart en wat gaaf dat Glace paper!!
    Ik blijf ook binnen hoor gezellig bij mijn hondje, die het vuurwerk ook maar niks vind trouwens,
    Een hele gezellige jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar!
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, Astrid. Leuk plaatje. Fijne jaarwisseling.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Astrid Het houd niet op bij je. Schitterend deze kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen