zondag 7 december 2014

Pauwenkaart.

Vandaag laat ik jullie nog een kaart zien, die ik had gemaakt voor de demo bij 't Boekensteuntje van een poos geleden. Ik had deze nog steeds niet geplaatst. Ik heb weer oude mallen gebruikt met het mooie schuurpapier van ze. De ronde mal heb ik eerst gestanst, geëmbost, geschuurd en daarna een stuk ingesneden, zodat ik het plaatje erachter kon steken. Linksboven heb ik de mal gestanst, geëmbost en daarna uitgeknipt en zo heb je een mooie hoek. De pauwenveren zijn van Joy!crafts. Het plaatje heb ik van internet gehaald.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Schuurpapier 't Boekensteuntje.
Cards Unlimited Creative Circles 4.048.623.
Sanne Creative embossing Stencil Swirley 940.189.
Joy!crafts Bille's Garden 6002/.0378.
 Scrappapier Maja Design - Fika.
Distress Ink Walnut Stain.
Bloemen en plakparels.

Verder wens ik jullie allemaal een fijne Zondag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart weer Astrid, mooie die kleuren en leuk hoe je de oude mal hebt verwerkt samen met de prachtige pauwenveren.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi..kleuren zijn geweldig.
    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes Astrid. Ik ben even naar beneden gescrold.
    De combi van het pauweplaatje en de veren is mooi!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie, originele kaart. prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, Astrid. Heel mooi geheel.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf! Die kleuren zijn prachtig bij elkaar!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Astrid en helemaal mijn lievelingskleuren combi! liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wowwwwwwww mooiiiiiiiiii Astrid
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zeg die pauwenkaart, mooie kleuren en met dat schuurpapier erbij, heel mooi gedaan zo.
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen