zondag 21 december 2014

Kerstige 25 December Groetjes.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kerstkaart zien, waar ik de mooie Sticker Stamps van de kerst op heb verwerkt. Leuk om bij je nostalgische plaatjes te combineren. Links onderin de hoek heb ik de nieuwe mallen van Mery Cozijnsen gebruikt. Ze zijn zo leuk met de stikrandjes erin. 


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0162 Vintage Border.
Joy!crafts 6002/0401 Cutting & Embossing Basic.
Joy!crafts 6002/0402 Cutting & Embossing Basic.
Joy!crafts 6002/2033 Cutting & Embossing Winter.
Joy!crafts 6002/2041 Cutting & Embossing Christmas.
Joy!crafts 6011/0047 Paper Bloc Winter Wonderland.
Joy!crafts 6013/0264 Sticker Stamp.
Joy!crafts 6013/0265 Sticker Stamp.
Joy!crafts 6020/0022 Zelfklevende Parels Zilver.
Joy!crafts 6370/0051 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6370/0054 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6380/1004 Add-ies X-mas koekjes.
Joy!crafts Add-ies X-mas ijskristallen.
Joy!crafts 6410/0005 Clear Stamps.
Joy!crafts 6410/0113 Clear Stamps Postcard.
Joy!crafts 6410/0114 Clear Stamps Merry Christmas.
Joy!crafts 6410/0117 Clear Stamps Vrolijk Kerstfeest.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8099/0001 Wit Linnen karton.
Studio Light Romantic Pictures Winter RPSL36.
SilverMoon Gilding Flakes - Cosmic Shimmer.
Distress Ink Walnut Stain.
Touw.



Verder heb ik de mooie Cutting & Embossing mal Christmas gebruikt. Het witte papier erachter heb ik alleen weer geëmbost en daarna er rond omheen uitgeknipt. De kerststerren heb ik apart nog eens gestand uit het paper bloc, geëmbost en uitgeknipt en op de rand geplakt. In het midden heb ik plakparels geplakt.


De Postcard Clear stempel heb ik bewerkt met Silver Moon Gilding Flakes. Geeft een heel mooi effect.


Zoals jullie kunnen zien heb ik hier de hulsttakken en nog een tekst op het papier gestempeld.


Op de kaart heb ik ook de mooie Add-ies verwerkt. De mooie plaatjes die ik erop gebruikt, zijn van Studio Light.

Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden!!! Ik wens jullie alvast een fijne feestdagen toe. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

16 opmerkingen:

  1. Supergaaf!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart met zoveel mooie details !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supermooie kaart heb je weer gemaakt, echt een plaatje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, en zoveel moois te zien!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een beauty weer Astrid!!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige vintage kaart in mooie kleuren. Mooie details en ook een leuk model. ij ook hele fijne kerstdagen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow this is just so beautiful and I love the nostalgic vintage feel.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend mooie kaart heb je gemaakt en die leuke mallen met stikrandjes van Mery heb ik ook en ze zijn zo mooi. Die kleine zegeltjes vind ik ook zo'n leuk detail.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOWWWWWWW ook weer mooiiiiiii Astrid
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterende kaart Astrid,
    je komt ogen tekort om alles te bewonderen, heel erg mooi!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart,Astrid. Een heel mooi geheel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig, wat heb je een schitterende kaart gemaakt Astrid! Er is zoveel moois op te zien...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw schitterend zoals gewoonlijk, heel mooi gedaan
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen