maandag 16 september 2024

Merry Christmas.

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kerstkaart laten zien met de schattige digi van Di's Digi Stamps - Snugglecan Ted. Di's Digi Stamps is één van de sponsors deze maand bij Kleuren met potloden. Ik heb de sketch gepakt van Cheerful Sketches Challenge Blog. Met mijn favoriete Kerst Paper Pad van Signature Collection - Winter wonderland ben ik weer mee aan de slag gegaan en gecombineerd met 2 andere Design Pads. De border aan de bovenkant van de kaart is van Jeanine's Art - Winter Charme - Landscape Border JAD10143. Hierop ook nog 2 strass steentjes verwerkt. De toef met bloemen, takjes, besjes en blaadjes, komen ook uit mijn favoriete kerst Paper Pad van Signature Collection - Winter wonderland. Twee zilverkleurige Embellishments op de kaart verwerkt. Op de ogen van de beer heb ik nog met wat zwart aangezet, met de Sakura Gelly Roller - Glaze 3D - Glossy Zwart en op de sjaal nog wat witte accentjes met de Uni Posca pen Wit 0,7mm gezet. Als laatste nog wat Stickles - Star Dust (Ranger) in het hart van de bloemen en de digi gedaan.


Bij deze kerstkaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL21 Cirkel met stiksteeklijn.
Jeanine's Art - Winter Charme - Landscape Border JAD10143.
Dèco time Cardboard Patterns with glitter artt# 2562981 DSL3482_03 (Action).
Signature Collection Paper Pad - Winter wonderland.
Craft Sensations Designpad - Christmas (Action).
Sakura Gelly Roller - Glaze 3D - Glossy Zwart.
Stickles - Star Dust (Ranger).
Uni Posca pen Wit 0,7mm.
Distress Ink Walnut Stain.
Embellishments.
Strass steentjes.


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos, Derwent Coloursoft en Derwent Chromaflow potloden:

Vogel: C560 - 283 - 177 - 232 - 234 - 109 - 111 - 115.
Muts en labeltje: 144 - 246 - 247 - 199.
Binnenkant oor beer: 132 - 189 - 191.
Hulstbladeren: 168 - 174 - 267.
Beer: C560 - 283 - 177 - 176.
Besjes: 0610 - 217 - 199.
Gieter: 232 - 234 - 235.
Sjaal: 146 - 152.


Dit is de sketch:

Met deze kerstkaart wil ik meedoen met de Challenges van:

As You Like It Challenge (To Layer. I love layers on my card. I find it difficult to make a simple card, I always find it so bare).
Crafty Gals Corner (Anything Goes).
Star Stampz Challenge Blog (Anything Goes).

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag toe. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

16 opmerkingen:

  1. Wat leuk die glitters op je digi. Erg leuk kaartje met die tekst in de cirkel!!!
    Fijne dag en groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Astrid, en ik blijf het zeggen, zo mooi gekleurd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo’n mooie kerstkaart in het blauw.3erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kerstkaart Astrid. Leuke toepassing van de sketch en de kleur blauw vind ik echt een winters effect geven. De digi heb je weer schitterend ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje is dit Astrid.
    Gaaf papier (helemaal mijn kleurtjes), superleuke digi en mooie stanzen heb je gebruikt.
    Superleuk dat je onze sketch van Cheerful hbet gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je maakte een supermooie kerstkaart met heel leuk papier en wat heb je de digi weer prachtig ingekleurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart Astrid.
    Mooi papier en een leuke digi.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke digi en wat heb je die mooi ingekleurd! Het is een prachtige kaart geworden.
    Dankjewel voor je deelname bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind hem prachtig Astrid! Wat een mooie kaart is het! Prachtige uitwerking van de sketch ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart en mooi gekleurde digi.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige kaart, erg mooi papier en die prachtig door jou gekleurde beer staat er perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A gorgeous card with all those lovely layers. Thank you for joining in at As You Like It. Lynne DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Awww this layered cutie made me smile!! Thank you for sharing at AYLI. Sarah

    BeantwoordenVerwijderen