zaterdag 28 september 2024

Gefeliciteerd met jullie Huwelijk.

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een huwelijkskaart laten zien, die ik in opdracht heb gemaakt. Is al wel een poos geleden dat ik die gemaakt had, maar stond nog in mijn te plaatsen map. Het papier wat ik voor de kaart gebruikt heb, komt uit de Craft Sensations Design Pad Mix & Match - Romantic. Het plaatje komt van het Marianne Design Knipvel Wedding Dreams EWL1266. Uitgestanst met de cirkel van Marianne Design Craftables CR1560. Daaronder de Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL33 Cirkel met dubbele stiksteeklijn gebruikt en daaronder de mooie sierlijke cirkel van Marianne Design Craftables CR1331. De horizontale strook eronder heb ik geĆ«mbost, met de Marianne Design Folders DF3432 Sweet Hearts. Voor de zijkanten van de kaart, heb ik de Martha Stewart pons - Lace Heart gebruikt. Bovenaan de kaart nog een mooie mal van Lacy Hearts Border La-La Land Crafts ertussen verwerkt. Als laatste nog gouden hartjes, een kanten bloem en andere verschillende bloemen erop verwerkt. 


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL33 Cirkel met dubbele stiksteeklijn.
Marianne Design Craftables CR1560 (alleen de cirkel ervan gebruikt).
Marianne Design Creatables LR0299 Anja's Filigraan Heart.
Marianne Design Craftables CR1331 (sierlijke cirkel).
Marianne Design Knipvel Wedding Dreams EWL1266.
Marianne Design Folders DF3432 Sweet Hearts.
Craft Sensations Design Pad Mix & Match - Romantic.
Lacy Hearts Border La-La Land Crafts. 
Martha Stewart pons - Lace Heart.
Joy!crafts Metallic Cardstock.
Kanten bloem en bloemen.
Distress Ink Walnut Stain.
Embellishments.
Glittersteentjes.


Hierboven zie je de binnenkant van de kaart. De tekst heb ik in Words gedaan en uitgeprint. Daarna met de mooie mal van Marianne Design Creatables LR0299 Anja's Filigraan Heart uitgestanst. Verder nog versierd met glittersteentjes en een hart embellishment.


Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:

The Paper Shelter (Embossing).

Verder wens ik jullie een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

2 opmerkingen:

  1. wat een super mooie kaart heb je gemaakt Astrid........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige huwelijks kaart gemaakt. Mooi plaatje en erg
    Leuk gemaakt met dit mooi dp en afwerking. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen