dinsdag 2 juli 2024

Zon, zee en strand.

Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik voor onze zoon Kevin gemaakt, die vandaag al weer 34 jaar is geworden. Wat gaat de tijd toch hard. Het is een zomerse kaart geworden met een caravan erop, want ze hebben dit jaar een caravan gekocht en ik vond het wel leuk om die er dan ook op te verwerken.
De mooie achtergrond is een vel van Marianne Designs Eline's Holiday Background AK0077. De caravan is van de mal Marianne Design Collactables COL1531. De cactussen is van een mal van Ali. De muizen van de Marianne Design Collectables COL1437. Vader muis heb ik op een zwemband gezet met een lekker gekoeld likeurtje. Het jurkje van het meisje heb ik uit het Marianne Design Pretty Paper Bloc Blue PB7012 gepakt en zelf geknipt, want ik had de mal van het jurkje niet. Op het hoofdje heb ik een bloem geplakt, die uit hetlzelfde vel komt. Het was even een gepriegel om zo'n klein bloementje eruit te knippen, maar het is gelukt. Het Magnum ijsje heb ik ook zelf moeten knippen, want de mal die ik ervoor had, was een heel stuk groter en ik vond dat niet echt staan bij zo'n klein muisje, was ook een gepriegel maar ook gelukt. Het jongetje heb ik achter de caravan deur geplaatst. Ook bij dit muisje heb ik het zwembroekje zelf geknipt, want had daar ook geen mal van. Helaas kon niet heel de familie op de kaart, anders werd die te vol. Dus had ik een oplossing bedacht, Mama muis en nog één zoontje zitten nog in de caravan. Hihi, lol. De bal komt uit de papierset van Joy!crafts 6011/0523 Football. Achter de caravan de palmbomen van Joy!crafts 6002/0280 Cutting & Embossing stencil Travel verwerkt en de zon van Joy!crafts 6002/0286 Cutting stencil. Als laatste nog 2 surfplanken ervoor geplaatst van Marianne Design Creatables LR0717. 


Bij deze zomerse kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Studio Light Cutting Die Slimline Essentials nr.208 CCL-ES-CD208.
Joy!crafts 6002/0280 Cutting & Embossing stencil Travel (Palmbomen).
Joy!crafts 6002/0286 Cutting stencil Zon.
Joy!crafts 6011/0517 Papierset Seahorse.
Joy!crafts 6011/0523 Papierset Football.
Marianne Design Collectables COL1437 (Muizen).
Marianne Design Collectables COL1483 (Beach Outfits).
Marianne Design Collectables COL1484 (Beach Fun).
Marianne Design Collactables COL1531 (Caravan).
Marianne Design Creatables LR0717 (Surfplank).
Marianne Design Craftables CR1464 (Marleen's groen).
Marianne Designs Eline's Holiday Background AK0077.
Marianne Design Pretty Paper Bloc Blue PB7012.
Craft Sensations Designpad - Beach Collection.
Mal met cactussen en bloempotten (Ali).
Uni Posca Pen Wit 0,7mm.
Distress Ink Walnut Stain.
Slimline mal (Ali).
Perkament.


Met deze zomerse kaart wil ik meedoen met de Challenges van:

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn zomerse kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Je hebt een prachtige zomerse kaart voor hem gemaakt. . Leuke materialen heb je erop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.
    Super leuke zomerse vakantie kaart gemaakt voor hem gemaakt.
    Er is veel op te zien.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke toepasselijke kaart voor je jarige zoon, gefeliciteerd trouwens. Mooi tafereeltje heb je gemaakt, hier heeft het zonnetje zich verstopt vandaag.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je zoon
    wat een leuke kaart heb je voor hem gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon Astrid. Wat een vrolijke zomerse kaart heb je voor hem gemaakt. Het is een heel vrolijk en gezellig tafereeltje geworden, mooi alles gecombineerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldig leuke kaart!! Gefeliciteerd met je zoon, wat gaat de tijd toch snel hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enige kaart! Van harte met Kevin! Weet je dat je ook mee kan den bij K&K?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk kaartje dat je laat deelnemen aan onze "Alles Mag" challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt en Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd met je zoon's verjaardag. Je hebt een superleuke kaart voor hem gemaakt, echt vakantiesfeer! Aan alle details is gedacht, heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van harte, Astrid en wat een gave kaart met superleuk tafereel! Veel te zien, die vakantieganger boft maar met zo'n mooie plek!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nog gefeliciteerd met je zoon en een super mooie kaart heb je gemaakt Astrid................gr karin

    BeantwoordenVerwijderen