zondag 5 november 2023

Baby.

Hallo allemaal,

Zoals ik vorige week al schreef, laat ik vandaag de andere creaties zien, die ik gemaakt heb voor Benjamin en zijn grote broers. Als basis van de kaart ben ik aan de slag gegaan met de mal van Dutch Doobadoo Dutch Card Art Baby 470.713.660. Zoals jullie bij de vorige blogpost hebben kunnen zien, is het behang van het kamertje van Benjamin met verschillende dieren erop. Daarom heb ik ook verschillende dieren van Marianne Design op mijn creatie verwerkt. Hier heb ik alle 3 de soorten behang erbij gebruikt van zijn kamertje. Zo is een deel van de zuigfles, gedeelte van de rammelaar en de letter A met het effen behang gedaan en op de letter A, nog wat Glow in the Dark sterren op geplakt. De letter Y, de auto, gedeelte zuigfles, de speen, gedeelte rammelaar en het middelste donkergroene stuk van de kinderwagen/wieg, heb ik uit het donkere bebang van de dieren gehaald. Het voorste en het achterste gedeelte van de kinderwagen/wieg heb ik uit de lichtere kleur dieren behang gehaald en bij het voorste gedeelte wilde ik de giraf erop hebben en dat kwam zo mooi uit, paste precies. Als je bij de vorige blogpost kijkt en je klikt op de foto van het behang, dan kun je het goed zien, dat er 3 kleine giraffen in het licht groen zo bij elkaar staan/ligt. Voor de letters B had ik ook stukjes behang van de zebra en de giraf kunnen gebruiken, ik had ze al uitgeknipt, maar ik vond dat die wat donkerder uit kwamen, dan wat ik er nu op heb geplakt. Dit papier is van Joy!crafts 6011/0503 Papierset - Out of Africa en past er perfet bij. 


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Dutch Doobadoo Dutch Card Art Baby 470.713.660.
Marianne design Collectables COL1386 (Giraf).
Marianne design Collectables COL1399 (Aap).
Marianne design Collectables COL1421 (Eline's Baby Essentials).
Marianne design Collectables COL1422 (Eline's Baby Animals).
Marianne design Collectables COL1447 (Zebra).
Marianne design Collectables COL1448 (Koala).
Marianne design Collectables COL1455 (Leeuw/Tijger).
Craft Sensations Designpad - Chill Out let the good times roll. 
Spellbinders Star Cirkles S4-335 (alleen de sterren ervan gebruikt).
Joy!crafts 6011/0503 Papierset - Out of Africa.
Memory Box - Puffy Clouds no.98172.
Memory Box -Marshmallow Clouds no.98344.
Studio Light Glow in te Dark Paint.
Distress Ink Hickory Smoke.
Distress Ink Vintage Photo.
Distress Ink Walnut Stain.
Uni Posca penWit 0,7mm.
Identipen Zwart.
Perkament.
Behang.


Ik vond het ook wel leuk om de sterren met Glow in the Dark effect te maken, hierbij heb ik gebruik gemaakt van de Studio Light Glow in te Dark Paint. Hier even wat foto's, dat je steeds beter kan zien het Glow in the Dark effect. Best moelijk te fotograferen, maar het is uiteindelijk gelukt. Hihi.


Als het helemaal donker is, goed te zien toch?

De wolkjes heb ik gestanst met de mal van Memory Box - Puffy Clouds no.98172 en de Memory Box -Marshmallow Clouds no.98344. Op de wolkjes vond ik het wel leuk om de naam en geboortedatum te verwerken. De naam en de geboortedatum, heb ik in Words gedaan. Het lettertype is Brush Script MT, naam grootte 36 en de geboortedatum grootte 18.


Omdat ik eerst nog niet wist welke kleur giraf ik op de kaart wilde plaatsen, had ik de giraf in 3 verschillende kleuren gemaakt. Toen ik de juiste giraf op de kaart had verwerkt, dacht ik, misschien als ik er dan nog 2 bij maak, dan krijgen de boys ook iets met wat lekkers eraan. Op de dag zelf, dat we de creaties gingen geven, had ik de bitterkoekjes eraan gemaakt en nog leuk ingepakt. Ik ben toen alleen vergeten om nog een foto van de ingepakte giraffen met bitterkoekjes te maken.


Ook was ik vergeten om alles nog bij elkaar te fotograferen. Dat heeft mijn dochter dus even voor me gedaan. Zo kun je dus ook zien dat ik bitterkoekjes aan de giraffen prikker heb gemaakt. Het matcht allemaal mooi bij elkaar.


Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:

Ik ben benieuwd wat jullie van de creaties vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne zondag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

24 opmerkingen:

  1. o wat een prachtige kaart Astrid en gave projectjes heb je gemaakt super en dat glow in de dark is geweldig

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Astrid, Wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt.
    Zo leuk met de diertjes en de lampjes.
    Knap gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEWELGDIG, wat een super creaties!! Dit zullen ze zeker koesteren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zit echt heel erg te genieten bij je, je hebt flink uitgepakt voor de geboorte van Benjamin Oma! De kleuren zijn prachtig bij elkaar en ik weet helemaal niet dat er glow in de dark verf bestaat, hihi maar nu wel! Schitterend gedaan allemaal Astrid en Benjamin kan mooi naar je sterretjes kijken in het donker .... geweldig!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben heb je geweldige leuke dingen van papier gemaakt. Je bent lekker aan de knutsel geweest en er is zoveel moois op te zien. D3 letters zijn zo mooi opgemaakt met alle leuke diertjes. Schitterend.decstokjes met giraffe voor de andere kinderen zijn ook al zo mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw, wat heb jij je lekker uitgeleefd in dit thema! Helemaal afgestemd op het kamertje van je kleinzoon. En wat een leuk idee ook die traktatie met de girafjes! Natuurlijk nog gefeliciteerd en geniet van de kleine man. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Astrid wat is dit genieten!!!! Ik raak niet uitgekeken en glow in the dark verf, daar had ik nog nóóit van gehoord... Zó gaaf en zó leuk en lief ook die traktaties er bij!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooow wat is dit toch weer gaaf gemaakt Astrid.
    Super ook, dat glow in the dark. Geeft een schitterend effect!
    Ik heb het ook, maar nog te weinig gebruikt.
    De bitterkoekjes aan de girafprikkers... zo geweldig!
    Gelukkig dat je dochter nog een foto kon maken met alles bij mekaar.
    Echt fantastisch gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend zoals je dit allemaal bedacht en gemaakt hebt Astrid. Dit is smullen voor de ogen, zo mooi alles op elkaar afgestemd, en ook weer zo leuk het behang erbij betrokken. Echt ik ben weg van dit alles.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is really stunning Astrid everything so co-ordinated and fab glow in the dark too thanks for sharing with us at Crafty Calendar x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, what a fabulous baby card! Even more fabulous..it lights up! I adore this card! Thanks for sharing this with us at Twisted Thursday at The Outlawz!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige creaties! Zo leuk hoe alles bij elkaar past, alles is met zoveel liefde en zorg gemaakt, top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het zijn allemaal prachtige creaties geworden. Leuk die giraffes met lekkers!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhhh wat een feestje om naar te kijken en zo mooi gemaakt, die glow in the dark sterretjes brengen mij meteen op een idee, dankjewel voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, ik kijk mijn ogen uit! Wat heb je dit allemaal geweldig mooi gemaakt, petje af hoor!! Super oma!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt duidelijke je best gedaan om er een supergaaf projectje van te maken, zo leuk dat het ook bij het behangpapier van z’n kamertje past. Het is een prachtig geheel geworden ook met de snoepjes erbij.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wouw...die is prachtig zo veel mooie details knap gedaan!Groetjes, Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What beautiful things you made for little Benjamin's arrival. I'm sure his brothers loved their treats too. I love the glow in the dark stars. The card is beautiful and a labour of love, but well worth it. I'm going back to read your other post now :-) Nicely done with all the beautiful things you made. I'm glad your daughter was able to photograph it so you could share it with us.
    Hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow - this is stunning. I adore it, and there's so much to see on it. I'm sure this will be kept proudly forever! Thanks so much for sharing with us at Polkadoodles. Wishing you luck! Hope you'll drop by again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor je bijdrage aan de Twisted Thursday Challenge Blog.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Amazing card, so many animals and lights too, awesome! Thank you for joining us at the Crafts Galore Encore 117 Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super:)Thanks for playing with us at Let’s Craft and Create :)Ines DT
    http://inka-mojmalyswiat.blogspot.com/
    https://letscreatechallenges.blogspot.com/http://

    BeantwoordenVerwijderen