woensdag 25 oktober 2023

X-Mas.

Hallo allemaal,

Vandaag nog even een kerstkaart, voordat ik van de week één van mijn creaties voor onze kleinzoon Benjamin laat zien. Ik wilde nog meedoen met de Challenge van Cheerful Sketches en heb daar de sketch van gepakt. Ik heb dit jaar ook nog niet zoveel kerstkaarten gemaakt. Dus ik dacht, doe ik gelijk een kerstkaart maken, heb ik er weer gelijk eentje bij. De basis van de kaart is een al wat oudere mal van Mal Go Kreate Concentric Frilly Square #3 no.120015 en de Mal Go Kreate Large Fames Frilly #3 no.160023. Deze volgen elkaar mooi op, maar vind de afstand soms best groot en dan pak ik het tekenhulpje van Joy!crafts erbij en dan kan je mooi het een klein stukje groter maken. De schattige afbeelding is van Polka Doodles - Gnome for Christmas Topper Sheet 99070/002. De Joy!crafts 6011/0532 Papierset - Believe in the Magic paste hier perfect bij. Rechts bovenin de hoek de tekst Xmas van Joy!crafts 6410/0317 Clear Stamps - Sending Messages erop gestempeld. Bij de sketch stond ook nog dat je 3 draadjes eronder moest verwerken en dat heb ik gedaan met de Joy!crafts 6300/0105 Yarn Borduurgarenset Metal Effects 25-30 en ik heb daar nr. 28 voor gebruikt. Dit geeft een mooie glimmende glans door het garen heen en is een beetje de kleur die in de afbeedling ook zit. Als laatste nog wat houten sterren erop verwerkt. 


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Polka Doodles - Gnome for Christmas Topper Sheet 99070/002.
Mal Go Kreate Concentric Frilly Square #3 no.120015.
Mal Go Kreate Large Fames Frilly #3 no.160023.
Joy!crafts 6011/0532 Papierset - Believe in the Magic.
Joy!crafts 6200-0024 Tekenhulpje.
Joy!crafts 6300/0105 Yarn Borduurgarenset Metal Effects 25-30. 
Joy!crafts 6410/0317 Clear Stamps - Sending Messages.
Distress Ink Walnut Stain. 
Houten sterren (Xenos).


Dit is de sketch:

Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:

Verder wens ik jullie een fijne avond. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

18 opmerkingen:

  1. Prachtige kerst Astrid.
    Leuk plaatje.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig plaatje heb je op je kaart gebruikt, heel erg mooi geheel is het,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf kaartje! Mooie papier heb je gebruikt.niet te druk, en alles past zo mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat past alles beeldig bij elkaar, héél knappe uitwerking want ik bak niks van sketches/laagjes!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een gave kaart gemaakt Astrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Astrid, echt heel erg mooi gemaakt, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, het is wel weer tijd voor het maken van kerstkaarten, ik maak er nu ook meer dan eerst, al doe ik het wel het hele jaar door. Deze is super, wat een leuke afbeelding en echt top gekleurd! Mooie invulling van de schets, Astrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaart Astrid. Prachtig gekleurd, knap gedaan. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig mooie kaart Astrid.
    Leuk modelletje ( ik heb deze stansen ook nog ergens liggen en gebruik ze te weinig)
    Mooi papier en wat een leuk digi heb je gebruikt.
    Superleuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een hele mooi kerstkaart met deze leuke digi gemaakt. Mooi met dit papier en erg leuk model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh My Goodness Crea, this is a stunning Christmas card! I love everything from the adorable image, your coloring and the card design. Thanks for playing along at The Paper Funday Challenge and sharing your lovely card with us.
    Donna xx
    Beautiful Blossoms Challenge
    Inspiration Station Challenge
    Paper Funday Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A delightful Christmas card. Lovely papers, great design and super cute image.
    Thank you for joining in with the Crafts Galore Encore October Challenge “Anything Goes”. Good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart ! Leuk dat je aan de slag ging met onze sketch bij Cheerful Sketches ! en heel leuke kaartvorm ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooie kaart met die leuke digi.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuke kerstkaart! Je hebt de digi heel mooi ingekleurd. Leuk dat je de basis een andere vorm hebt gegeven dan vierkant of rechthoekig.
    Dankjewel voor je deelname aan de challenge van Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan de oktober challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart in een hele leuke vorm. Dank je wel voor het meedoen aan de Penny's Paper-Crafty Challenge. Succes.

    Groetjes Renske, Penny's DT

    BeantwoordenVerwijderen