maandag 5 juni 2023

Gefeliciteerd.

Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik een poos geleden al gemaakt, maar had die nog niet geplaatst. Deze heb ik voor een oom gemaakt, die 70 jaar werd en helemaal gek is van Lego. Toen wist ik gelijk wat ik wilde maken. Op internet gezocht naar een Lego poppetje en uitgeprint. Verder een taart van Lego stenen gemaakt met een kaarsje bovenop de taart en natuurlijk mocht de leeftijd 70 niet ontbreken. Verder nog wat sterren op de kaart gestempeld en de tekst Gefeliciteerd.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Marianne Design Clear Stamps Eline's Words hello Baby! EC0165 (sterretjes).
Marianne Design Creatables LR0160 (kaarsje).
Marianne Design Creatables LR0723 (Lego steentjes).
Nellie Snellen Clear Stamp mini MAFS009 - Stars.
Joy!crafts 6410/0021 Clear Stamps (Gefeliciteerd).
Joy!crafts 6410/0385 Clear Stamps  Verkeersbord getal (70).
Poppetjes van Lego - van Internet.
Memento - Dandelion MD100.
Memento - Ladybug MD300.


Ik zag ook nog van die leuke Lego poppetjes op Internet voorbij komen met letters erop. Ik dacht die vind ik dan wel leuk om z'n naam aan de binnenkant van de kaart te verwerken en op stapels Lego stenen te zetten. De familie vond het een leuke toepasselijke kaart voor onze oom en zelf was hij er ook blij mee. 


Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn Lego kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag toe. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

14 opmerkingen:

  1. Hoe leuk is dat een lego kaart, tof bedacht super mooi geheel voor de jarige oom. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een hele mooie kaart. De binnenkant ook erg leuk zo met de naam tussen de Lego stenen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een superleuke kaart voor een Lego fan, ook de binnenkant is heel mooi gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke en gaaf kaartje Astrid

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk gekleurde verjaardagskaart, ontzettend leuk gemaakt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart met de lego-blokjes en de poppetjes met letters maken het speciaal. Indy is ook lego-fan enkele jaren geleden maakte ik zijn verjaardagskaart ook met lego maar heb ze blijkbaar nooit geplaatst.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, die is gaaf! Zo toepasselijk voor een Lego-fan, de poppetjes die de jarige zijn naam vormen zijn helemaal super, ik ga eens kijken of ik ze ook kan vinden, ik weet zeker dat die nog eens van pas komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. helemaal leuk geworden zo !
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute! Thanks for joining us over at Penny's Challenge. Best of luck and hope to see you again soon. DT~Jana Forrest

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat is tie leuk, vooral als je bedenkt dat oom Johan gek op lego is;)
    Vind de binnenkant ook helemaal Top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fab card and thanks for sharing at Crafty Catz this week

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A fun card design. Thank you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen