maandag 22 mei 2023

Van Harte.

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een mannen labelkaart laten zien, die ik heb gemaakt voor onze schoonzoon. Het is al wel even geleden dat hij jarig was, maar had de labelkaart nog niet geplaatst. Onze schoonzoon is weg van Volkswagen busjes en ik had deze mal vorig jaar al bij Ali gekocht, dus daar moest iets mee gemaakt worden natuurlijk. De basis van de labelkaart is gemaakt met de mal van Studio Light Essentials Oriental Tags SL-ES-CD104. Deze heb ik zelf nog één maat groter gemaakt, omdat de verdeling dat wat beter uit kwam en je het DP nog wat kon zien. Het DP is van Joy!crafts 6011/0705 Paper Bloc - Tough Textures. Het achterste DP vond ik wel leuk erbij, want zelf heeft hij in z'n huis ook een muur met dit soort behang erop. De cirkel Van Harte is gemaakt met de mal van Marianne Design Craftables CR1560. Daarachter nog een cirkel mal, met een kleine bewerking langs de rand  en deze is van Studio Light - Essentials Cutting Dies - Craftlab Nested Circles CCL-ES-CD415. De twee kleine zwarte cirkels, die ik erachter heb verwerkt is van Joy!crafts 6002/1515 Cutting stencil Notebook Circles - Grungy Cirkelmal.


Bij deze labelkaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Studio Light - Essentials Cutting Dies - Craftlab Nested Circles CCL-ES-CD415.
Studio Light Essentials Oriental Tags SL-ES-CD104.
Joy!crafts 6002/0290 Cutting stencil Kaartenstandaard.
Joy!crafts 6002/1515 Cutting stencil Notebook Circles - Grungy Cirkelmal.
Joy!crafts 6011/0705 Paper Bloc - Tough Textures.
Joy!crafts 6200/0052 Screw Hole Punch (gaatjesmaker).
Marianne Design Craftables CR1560 (Van Harte cirkel).
Mal Volkswagen busje (Ali).
Distress Ink Walnut Stain.
Gelly Roll pen 08 (wit).
Gilding Wax - Silver.
Papieren lint.
Hotfix Deco.
Perkament.
Touw.


Voor de ramen van het Volkswagen busje heb ik perkament gebruikt. De details op het Volkswagen busje heb ik gestanst met zilver glimmend karton. Op het nummerbord heb ik de naam van Peter geschreven met een witte Gelly Roll pen 08. Ik vond dat wel grappig. Omdat ik de buitenste rand van de basismal nog extra had gemaakt, moest ik nog met de gaatjesmaker van Joy!crafts 6200/0052 een gaatje bovenin maken. Daar heb ik een papieren lintje doorheen gedaan en met een stukje touw vastgemaakt. Op de achterkant heb ik nog de Joy!crafts 6002/0290 Cutting stencil Kaartenstandaard gestanst en bevestigd, zodat die goed kon blijven staan. Als laatste nog wat Hotfix Deco erop verwerkt. Onze schoonzoon vond de kaart erg mooi. Missie dus geslaagd!!!

Met deze labelkaart wil ik meedoen met de Challenges van:

As You Like it Challenge (I like both, women's cards and men's cards. But this time I opted for the men's card, I don't make those that often, but I really enjoy making them).

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn labelkaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag toe. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

24 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Astrid. Dat busje is zo gaaf..
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie label kaart met het vintage busje. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze label mannenkaart Astrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke mannenkaart Astrid.
    mooie details heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fab tag card Astrid and thanks for joining us at Crafty Calendar hugs Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gave labelkaart Astrid. Lekker stoer met die stenen muur en de leuke volkswagen bus. Het rood geeft er een fleurige uitstraling aan vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is mooi geworden! Het rood knalt van de kaart. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave labelkaart heb je voor Peter gemaakt Astrid!
    Onze oudste dochter is ook gek op volkswagenbusjes. Al rijd ze erzelf niet in hihi. Ook 'n superleuk idee om zijn naam op de kenteken plaat te zetten. Hoe leuk ook dat je zelfs bijna hetzelfde papier hebt gebruikt alsdat hij in huis een muur mee heeft behangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke stoer label met de mooie vw bus. Leuk in deze kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous tag, Astrid. Thank you for sharing it with us on The Paper Shelter Challenge Blog. Good luck, and enjoy your day. Lori - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave labelkaart, het heeft een stoer uiterlijk. Mooi papier en het geliefde vw busje ziet er ook heel goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave kaart en wat een leuke stans is dat! Hij lijkt heel erg op een stempel die ik heb (uit Engeland). Peter zal er verguld mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Astrid, a wonderful card for your son-in-law's birthday, I love the oversized tag as an alternative to a card blank. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige label. Fijn dat je meedoet bij Penny's Paper-Crafty Challenge. Groetjes Sylvia DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A lovely card for your male members. Thank you for joining our challenge at
    Let's Craft and Create this week and good luck.. Ursula Uphof DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt een stoere labelkaart heb je gemaakt met het Volkswagenbusje en leuk de rode cirkel er achter met de tekst. Ook heb je heel gaaf papier gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Awesome tag! I love campers!!! So glad you joined our challenge over at Polkadoodles challenge . great to see you there, good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk zo'n label. En ook persoonlijk met dat nummerbord.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A fabulous male tag. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Awesome tag with great layout and details. Thank you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge #111.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love your tag, Astrid. Just perfect for your son-in-law with the VW bus. I'm sure he loved it too :-)
    Hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen