woensdag 14 oktober 2020

We nemen er nog één....!!!

Hallo allemaal,

Vandaag een hele andere kaart dan dat jullie van mij gewend zijn. Ik zag van de week een leuke Challenge voorbij komen bij Lift Challenge, met mooie voorbeelden en al heel veel leuke en aparte inzendingen. Ik lag eergisteravond in bed en toen dacht ik, ik ga een kaart met bierflesjes erop maken. Ik wist dat ik 2 verschillende maten had en dacht, dat doe ik wel eventjes..... Maar dat valt nog best tegen!!! Ik wilde eerst met een groen bierflesje erbij gaan werken, maar vond dat toch niet echt mooi en toen dacht ik, ik doe het in 3 verschillende bruin tinten. Dat kwam beter en mooier uit. Met wat gepuzzel, ben ik er dan toch uitgekomen. Met al die bierflesjes vond ik het wel leuk om de tekst "We nemen er nog één ....!!!" erbij te verwerken. Deze heb ik in Words gedaan, op tekengrootte 24 en met lettertype Brush Script MT. De tekst Proost! onderin het bierflesje, komt van de Crealies Clear Stamp. Verder nog wat bijpassende kleurtjes Pailletten (Sequins) erop geplakt. Ik vond het een leuke uitdaging, weer eens wat anders.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL24 Rechthoek met stiksteeklijn.
Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL36 Rechthoek met stiksteeklijn.
Leane Creatief Lea'bilitie Beer Party Snij en Emb. mal art.nr.45.5602.
Joy!crafts 6002/0290 Cutting stencil Kaartenhouder.
Marianne Design Collectables COL1482 - Bierfles.
Crealies Clear Stamps - Proost!
Pailletten (Sequins).


Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:


Het weekend viel deze mooie prijs in de brievenbus, gewonnen bij Kreativ-Tanten Challenge.

Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

12 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan Astrid, wat zo'n challenge al niet teweeg brengt hihi!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk Astrid!..goed idee van je om de bierflesjes te gebruiken is leuk voor een man.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een heel gepuzzel daar ben ik ook achter gekomen, maar wel een leuke uitdaging! Hartstikke goed bedacht je flesjes, mooi gedaan!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk met de bierflesjes en natuurlijk perfect passende tekst! Mooie, stoere kaart! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Astrid,
    wat ontzettend leuk bedacht met de bierflesjes en de tekst erbij! Het is altijd wat passen en meten, maar het is je prima gelukt. En leuk in de verschillende kleuren bruin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart met de bierflesjes en de leuke tekst, echt iets heel anders,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fun masculine card! All those beer bottles on one card - very creative and fun!
    Hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart met de bierflesjes Astrid.
    Leuk idee met een leuke tekst.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel wat anders maar wel heel leuk.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf, wat een gepuzzel!
    Gefeliciteerd met je prijs, daar weet jij vast wel raad mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met alle flesje. Je hebt goed gepuzzeld.... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tof bedacht! De kleuren zijn mooi en de teksten maken het natuurlijk helemaal af!
    Dank je wel voor t meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen