maandag 6 mei 2019

Vlinderkaart.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien, die ik gemaakt, omdat ik Gast Designer mag zijn voor het blog van Angela. Het Thema is: Vlinder(s). Ik heb mijn favoriete kleur weer eens gebruikt.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Marianne Design Creatables LR0403 (takjes).
Marianne Design Creatables LR0470 (Anja's Frilly Square).
Paper Pad Kaiser Craft Violet Crush PP928.
Distress Ink Walnut Stain.
Kant en Seam Binding.
Parel met strassrand.
Stickles - Star Dust.
Bloemen.


Uit de mooie Paper Pad Violet Crush, zat ook een vel met vlinders in, deze heb ik er ook paar van op de kaart verwerkt. Op de bloemen nog wat Stickles - Star Dust verwerkt.

Ik ben benieuwd, wat jullie van mijn vlinderkaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

19 opmerkingen:

  1. Schitterende vlinderkaart Astrid! Hele mooie kleuren; kan me voorstellen dat dit je favoriete kleur is :).
    Dank je wel dat je GDTer wilde zijn!
    Fijne dag.
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Astrid.
    Mooi met die rondfladderende vlindertjes en de glinsterende bloemen.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challege van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige romantische kaart Astrid. Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart,Astrid.Mooie kleurtjes en heel mooi afgewerkt met de bloemen en de strik.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Astrid, hele mooie kleuren, leuk plaatje en mooi afgewerkt met de bloemen en vlinders,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is je vlinderkaartje Astrid en leuk dat je gastdesigner mocht zijn...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Astrid.
    Mooie kleurtjes, superleuke bloemen en dan die strik... die maakt het echt af!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ik ervan vind : wauw. Laat dat nu ook nog mijn favoriete kleur zijn voor kaarten dan is het helemaal top, prachtig geheel en mooi plaatje en détails. Leuke vlindertjes ook trouwens !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So many of my favorites: lavender, lace, flowers, and butterflies! Such a gorgeous card!
    Thanks for sharing at Jo's Scrap Shack!
    Blessings,
    Christine
    DT Member
    https://withaverygratefulheart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So beautiful layered card...love the elements,thanks for playing on Through the Craft Room Door,hope to see you next challenges

    Hugs
    Rituparna DT TTCRD

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card - very elegant.

    Thanks for joining us at Jo's Scrap Shack.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart. Mooie kleuren. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Cute card. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    XX
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooie kaart, tof plaatje met die vlindertjes, prachtige strik en mooie glitterbloemen. Fijn dat je nog eens meedoet met onze Bloemenchallenge.
    Nancy DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely card
    Thanks for joining us at Crafty Hazel Nuts Pattern Paper Challenge
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg mooie kaart. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Let’s Craft and Create Veel succes en hopelijk doe je de volgende keer ook weer mee!
    Jolanda (DT member)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card; love the colors:) Thank you for joining us at Kreativ scrapping:) Hugs from DT Gunn Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely colors<3
    Thanks for joining us at Kreativ scrapping.
    DT Linda s

    BeantwoordenVerwijderen