donderdag 9 mei 2019

Sneak Peek.

Hallo allemaal,

Sneak peekje........ Zaterdag 11 Mei, mag ik een workshop geven bij de beurs in Uitgeest, bij Syta van Gelderen. Wat het gaat worden, in ieder geval een knipvel van Syta van Gelderen erbij. Een gedeelte ervan, wat ik verder erbij heb gedaan, kan je hieronder al zien. 


Heb je zin om gezellig langs te komen, hieronder staan de gegevens.


Misschien tot zaterdag!!! Ik heb er in ieder geval heel erg veel zin in.

Als de beurs voorbij is, dan komt de kaart natuurlijk op het blog te staan. Dan kunnen jullie het eindresultaat nog zien.

Lieve Groetjes, Astrid.

9 opmerkingen:

  1. Dit is vast een hele mooie kaart Astrid. IK zou graag komen maar het leukt me niet.. Je vlinderkaart van hieronder is ook een hele mooie. veel succes en plezier zaterdag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je een workshop mag geven. Heel veel plezier zaterdag! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat ik niet meer in Nl ben, uitgeest was in de buurt geweest. Veel belovend je sneakpeek, groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wens je alvast heel plezier op de beurs, je kaart is vast prachtig,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes en veel plezier op de beurs!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb hem al in het echt mogen bewonderen en hij is prachtig. Je zult het vast druk krijgen tijdens de workshop.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er al prachtig uit Astrid! Ik zou graag komen maar het is bijna drie uur rijden . Alvast succes en heel veel plezier op de beurs .
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er al mooi uit dat hoekje!! Heel veel plezier en alvast een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Benieuwd naar het hele kaartje Astrid!
    Veel plezier vandaag

    BeantwoordenVerwijderen