zondag 30 juli 2017

Gefeliciteerd.

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie een kaart laten zien, als Guest Designer bij Crealies. Dit keer heb ik een kaart gemaakt, waar ik een tag in heb verwerkt. Voor de basis van de kaart heb ik van kraft papier een dubbele kaart gesneden. Daarna wit kaartkarton erop verwerkt en met design papier heb ik de grootste stans van Crea-Nest-Lies XXL no. 36 gebruikt.


Met de prachtige Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags no. 05 heb ik een groot Label/Tag gemaakt. De grootste maat heb ik een klein stukje korter gemaakt, zodat die er goed in kon vallen. Dit doe je door middel van je stans iets terug te leggen en goed te voelen, of de puntjes goed erin vallen en dan kun je dat laatste stukje label/tag van de onderkant stansen.


Met de Bits & Pieces no. 11 Sparkle, Bits & Pieces no. 57 Grunge  Circles, Bits & Pieces no. 62 Big Grunge en de Bits & Pieces no. 63 Grunge Circles, heb ik de tag bewerkt, met twee verschillende inkten. Daarna met een witte pen nog wat kleine accentjes erop aan gegeven. Geeft een leuk effect eraan. In het midden van de tag de tekst stans no. 01 Gefeliciteerd geplakt. Verder nog een stukje kant en touw aan bevestigd.


Het gedeelte waar de tag achter valt, heb ik ook met de mooie Crea-Nest-Lies XXL no. 36 het kader gemaakt. Hierachter zie je het mooie bloemen design te voorschijn komen. Rondom het kader heb ik er kleine strikjes op verwerkt en in het midden ervan plakparels bevestigd. Verder op de kaart nog mooie metalen hoekjes op verwerkt.


Even Tilda nog van dichtbij.


Crealies stansen/dies:

Crea-Nest-Lies XXL no. 36.
Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags no. 05.
Tekst stans CLTS no. 01 Gefeliciteerd.
Stans kleine strik.

Crealies stempels/stamps:

Bits & Pieces no. 11 Sparkle.
Bits & Pieces no. 57 Grunge  Circles.
Bits & Pieces no. 62 Big Grunge.
Bits & Pieces no. 63 Grunge Circles.

   


       

    

Materialen die ik nog verder heb gebruikt, zijn:

Design Block Mix & Match Style & Beauty (Action).
Distress Ink Victorian Velvet.
Distress Ink Walnut Stain.
Uni Posca pen wit 0,7 mm.
Kant, touw en plakparels.
Embellishments.
Tilda - Rosebud.

Ik heb de afdruk ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Jurk, hoed en strik: C190 - 130 - C680 - C200.
Haar en schoenen: C560 - 283 - 176 - C680.
Bloemen: C190 - C200.
Huid: 152 - 189 - 191.
Blaadjes: 168 - 173.

Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van

Wat leuk, dat ik weer Guest Designer mocht zijn Annelies. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

21 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Astrid. Leuk zo met de tag erin. De tag heb je ook erg mooi bewerkt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje heb je gemaakt. Mooie kleuren en stansen en stempels. Enig met de tag !
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Astrid,
    Dat inkorten gaat prima, je moet wel goed opletten.
    Ik vind de strikjes heel feestelijk staan en een leuke digi gebruikt.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je als gastdesigner gemaakt Astrid. Mooie kleuren, mooie stansen en stempels en een leuk model. Die strikjes zijn erg gaaf en Tilda staat er allerliefst gekleurd op. Genieten deze kaart...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
      Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

      Verwijderen
  5. Mooi monochroom!! Lief kaartje en je hebt er weer een hoop op verwerkt, vind dat altijd een kunst hoe je dat doet.
    Een fijne maandag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a gorgeous card! I love the image you used. So adorable. I love everything about this card. Thanks so much for joining us this week at Crafty Gals Corner!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card, such a clever idea to add a tag to the design. Gorgeous papers and image. Love the added butterflies. Thank you for sharing with us at Creative Craft Cottage. Good luck in the draw and hope you will join us again. Jennifer DT member x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart,Astrid.Leuke vlindertjes en een lief afdrukje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaart heb je gemaakt Astrid. En wat leuk om je weer tegen te komen op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a lovely card! Thanks so much for joining us this week at Crafty Gals Corner.

    Annie - DT Member
    littlewingscreates.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous papers and a stunning design!
    Thank you for joining us at Digi Choosday! Jane S (DT) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So cute, love all the butterflies.. thank you so much for sharing it with us at Digi chooseday crafty hugs Julia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is too sweet. I love it. Thank you for sharing with us over here at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Vicki DT for  http://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a beautiful creation you have made here. I love it and very nice work too.
    Apologies for missing in action since June but had bad accident and have not been able to comment on entries, just starting to do a little bit now.
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very nice. Thanks for joining us at Creative Craft Cottage. Good luck

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart en mooie kleuren.
    Dank je wel voor je deelname aan Digi Choosday
    Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wonderful!

    Thank you for sharing with us over here at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Ania DT for  World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is gorgeous thank you so much for playing along this week at Polkadoodles
    Jacki ♥♥ (polkaddoddles DT)

    BeantwoordenVerwijderen