zaterdag 8 juli 2017

Congrats!

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart, met verschillende technieken. Je pakt een een stuk wit cardstock 14 cm x 14 cm. Hier heb ik het Scrap stencil Be Happy op gelegd en gedeeltes met de Transparante Texture Pasta erin gesmeerd, waar ik het hebben wilde. Deze kun je uit zichzelf laten drogen, maar ik wilde natuurlijk gelijk verder en heb de Heattool gebruikt. Daarna heb ik de gewenste kleuren Distress Ink erop gedaan met de Blending Tool. Eronder heb ik de Blending mat gelegd. Deze heb je in twee verschillende maten. Erg handig ook. Als alles helemaal gekleurd is, heb ik met mijn vingers wat waterdruppels erop gespetterd, even in laten trekken en daarna met een stukje keukenrol droogdeppen. Hierdoor krijg je een mooi resultaat te zien.


Het Poly Besa stencil achtergrond gestileerde bloemblaadjes en het Poly Besa stencil Multi sterren, heb ik één voor één op de gewenste plekken gelegd en deze met de Blending Tool in de gewenste kleur beïnkt. De grote en kleine rondjes, komen van de Clear Stamps Grunge Basic. Rechts onderin en in het midden, heb ik met de Clear Stamps Textures gedeeltes gestempeld. De tekst Congrats en de vlinder, komen van de Clear Stamps Sayings. De vlinder heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. Als laatste heb ik met een witte Uni Posca pen nog wat witte stipjes en streepjes op de kaart aangebracht. De kaart verder nog op wit gemat en daarna nog op donker blauw linnen structuur.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0620 Poly besa st. achtergrond gestileerde bloemblaadjes.
Joy!crafts 6002/0821 Poly besa stencil Multi sterren.
Joy!crafts 6002/0828 Scrap stencil Be Happy.
Joy!crafts 6200/0222 Blending Tools.
Joy!crafts 6200/0241 Blending Mat.
Joy!crafts 6410/0308 Clear Stamps Sayings.
Joy!crafts 6410/0342 Clear Stamps Textures.
Joy!crafts 6410/0402 Clear Stamps Grunge Basic.
Joy!crafts 8013/0021 Cardstock wit.
Joy!crafts 8099/0104 Linnen Structuur wit,
Joy!crafts 8099/0267 Cardstock Linnen Structuur donker blauw.
Dutch Doobadoo Texture Pasta Transparant.
Distress Ink Evergreen Bough.
Distress Ink Seedles Preserves.
Distress Ink Piked Raspberry.
Distress Ink Faded Jeans.
Uni Posca pen wit 0,7mm.

Ik heb de vlinder ingekleurd met Faber Castell Polychromos:

Paars: 135.
Groen: 264.
Blauw 246 - 247.
Donker grijs: 181.

Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenge van:

The Ribbon Girl.

Deze kaart heb ik ook bij me op de Demo van vandaag, bij Nicole van 't Boekensteuntje in Echt.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,
    Je kaart ziet er prachtig en heel kleurrijk uit, mooi gemaakt.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart in mooie kleurtjes Astrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart!
    Geniet van deze mooie zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en leuke combinatie van verschillende technieken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart,Astrid met een prachtige achtergrond.Heel mooi gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi deze verschillende technieken allemaal. De kleuren zijn prachtig Astrid.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful...love your colour blends..
    tfs,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen