maandag 19 september 2011

Overige Demo kaarten voor Pipoos.

Dit zijn de overige kaarten die ik gemaakt had voor de demo van afgelopen Zaterdag 17 September bij Pipoos. Het was weer erg gezellig.

Op deze twee kaarten heb ik weer -L'Artista klei gebruikt, net als mijn vorige geplaatste kaart. Deze keer heb ik nu met een stempel in de klei gedrukt. Eerst 2 dagen laten drogen en daarna uitgekipt. Dan de randen met water weer netjes glad maken, even laten drogen en daarna beïnkt met Distress Ink.





Deze twee kaarten heb ik zelf voor mijn eigen ook al een keer gemaakt en geplaatst, maar ik vond ze zelf zo mooi dat ik het voor Pipoos ook nog een keer heb gemaakt.




Dit zijn de overige kaarten, die in verschillende boekjes staan en die ik heb nagemaakt. Af en toe heb ik er wat anders bij heb gedaan.





                







Iedereen weer bedankt voor het langskomen op mijn blog en de leuke reacties die ik heb gehad op mijn kaarten van de demo bij Pipoos.


Groetjes Astrid.

27 opmerkingen:

  1. Wat een berg prachtige kaarten Astrid. Echt super hoor.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaarten Astrid.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw he wat een mooie kaarten zeg!!!!
    Stuk voor stuk PRACHTIG gewoon!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allemaal erg mooi en hele leuke details zijn er te bewonderen. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaartjes Astrid!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allemaal ( wat veel joh ) erg mooi, je hebt weer je best gedaan en ook veel mooie details erop,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn weer helemaal geweldig......
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wOW wat een collectie kaarten Astrid, maar wow wat schitterend. Ze zijn echt prachtig. Die met de rendiertjes hebben mijn liefde, vind ik zo mooi.
    Maar ook de anderen hoor.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi astrid
    jammer dat ik niet kon komen
    maar je kaarten zijn super super mooi
    een hele dikke pluim

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaarten heb je gemaakt voor demo.
    Stuk voor stuk even mooi!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Astrid jij hebt het druk gehad zeg, maar het zijn prachtige creaties.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Astrid

    Wat een Prachtige kaarten.
    Echt schitterend mooi gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Jij hebt een hoop mooie kaarten gemaakt.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooie kaarten, ik ben helemaal weg van die middelste met diepgang, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Astrid,

    Wat ben jij druk geweest zeg en het resultaat is er dan ook naar, mooie creaties!groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stuk voor stuk zijn het weer prachtige kaarten.
    Allemaal even mooi bewerkt.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh Wow! I love these cards SO much! Those elves are adorable on the first one! and love the rich red and green combined with the vintage look. and love the pink one with the church and trees all glittery - gorgeous!!!
    Love them all! they are all Stunning!!!
    Have a wonderful week!
    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze staan te pronken in een kubus!

    Groetjes, conny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt, ze zijn allemaal even mooi.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. what fab cards
    Thanks for joining us at MAWTT this week for our sparkle challenge
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Astrid,
    Mijn complimenten voor het maken van deze PRACHTIGE voorbeeldkaarten.....SUPER.
    Dan wil ik je bedanken voor het berichtje op mijn blog, maar Oss-Rijswijk is bijna 125km en Oss-Hardenberg ruim 156km.....dus nog verderderder ☺☺☺ De afstand is echt een spelbreker, maar ik vind het wel heel erg leuk dat je aan me hebt gedacht.
    Heel veel succes op de beurs.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhhh wowww Astrid,wat een schitterende kaarten heb je gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wowww Astrid, dat zijn een stel prachtige kaarten. Wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wow! you have been busy! wonderful details. beautiful cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oh wat een prachtige serie kaarten heb je gemaakt, ziet er super uit!

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  26. jeetje wat een serie kaarten zeg, misschien moet ik maar bij jou gaan bestellen want ik heb nog niets of misschien 2 of zo......
    maar ze zijn stuk voor stuk prachtig
    bestaat er geen sneldrogende klei???
    knuf
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi!

    I just stopped by to say thank's for your sweet comment on my posting on the DigiBells blog! Just so many gorgeous creations I found here.... Just had to add myself as a follower...

    Also saw that you won "my" digi - Lot's of Love! Congrats and hope you will be able to create lot's of magic with it!!

    Have a great weekend!
    Hugs
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen