maandag 5 september 2011

2 Vrijkaartjes Crea weekend Hardenberg!!!!


Ik mag namens Miekelotte 2 vrijkaartjes verloten, voor de Creabeurs in Hardenberg. De beurs is van 30-09-2011 t/m 02-10-2011. Heb je zin om naar de beurs te gaan en een kansje te wagen op deze vrijkaartjes, laat dan een reactie hieronder achter.


24 September laat ik door mijn man of één van de kinderen, er 2 gelukkige winnaars uittrekken.


Ben bezig met 2 kaarten te maken voor de Workshop op Zondag 11 September, die ik mag geven bij Miekelotte in Rijswijk. Als ik ze van de week af heb, dan zal ik ze nog plaatsen.


Heb anderhalve week geleden deze stempels gewonnen bij Bea van het blog van Beacarona's kort.




Afgelopen weekend heb ik de digi van Lots of Love van Elisabeth Bell bij Digi Bells DT gewonnen. Ben weer heel erg blij met mijn prijzen. Als ik er iets mee gemaakt heb, dan plaats ik het op mijn blog.



Iedereen bedankt voor het langkomen op mijn blog en tot de volgende keer.

Groetjes Astrid.

10 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid

    Ik ga naar Rijswijk een vrijdag dus aan de kaartjes voor hardenberg heb ik niets.

    Gefeliciteerd met je stempels ze zijn leuk!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je stempels...die 2 meisjes die lopen op het strand...geweldig!
    En ik waag graag een kansje voor een vrijkaartje naar Hardenberg! Heb ik weer iets meer over voo mijn wish-list....hihi!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd weer met je prijzen en veel succes en plezier tijdens de workshop,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GTefeliciteerd met de mooie stempels. Ze zijn ontzettend lief. Veel plezier in Rijswijk.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Astrid ,gefeliciteerd met je prijzen erg leuk en dan zie ik je in Rijswijk.leuk!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de leuke stempels die je hebt gewonnen. Ben benieuwd wat je er weer mee gaat maken.
    Hardenberg vind ik te ver weg om heen te gaan. Succes met de verloting.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je gewonnen prijzen, zie er wel weer wat moois mee verschijnen, ze zijn erg leuk,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je mooie prijzen, veel succes met de demo.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi astrid
    gefeliciteerd met je prijzen
    ik ga vrijdag naar rijswijk
    en heb ook niets aan je kaartjes
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je prijzen Astrid, en zoals nu de situatie thuis is kan ik daar niet heen. Het leek me wel eens mooi om daar te kijken, misschien volgend jaar. Ik wens jou en Aya een paar fijne dagen daar toe. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen