vrijdag 21 juli 2017

Merry Christmas doosje.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kerstdoosje zien, die ik heb gemaakt met de Card & Envelope Maker. Heel makkelijk en snel, heb je in een handomdraai een doosje gemaakt, die je dan weer leuk op kan pimpen. Het papier wat ik ervoor gebruikt heb is van het Paper Bloc Happy Holidays. Het doosje heb ik in elkaar gezet met Tacky Tape 9 mm. De mooie Tekst Merry Christmas met Sneeuwvlokken stencil gestanst, maar eerst even nog de Dubbelzijdige Craft Tape er tegen geplakt, zodat je die fijne stukjes heel makkelijk zo op kan plakken.


Met Gesso heb ik de sterren gemaakt met het Poly Besa stencil Sneeuwvlokken. Op de grotere sterren het stencil van de mooie Poinsettia verwerkt, met daarin een paarse Brad bevestigd.


Het mooie stencil Kerstboom met sneeuwvlokken heb ik eerst in het wit gestanst. Daarna uit het Paper Bloc Happy Holidays, 3x de kerstboom gestanst en deze in het midden gerild en zo tegen elkaar geplakt, dat het mooi open blijft staan.


Aan de binnenkant van het doosje de Hook & Loop (klittenband) geplakt.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0628 Poly Besa stencil Sneeuwvlokken.
Joy!crafts 6002/0682 Cutting st. Kerstboom met sneeuwvlokken.
Joy!crafts 6002/0683 Cutting st. Tekst Merry Christmas met Sneeuwvlokken.
Joy!crafts 6004/0006 Cutting & Emb. st./Clear Stamp - Poinsettia.
Joy!crafts 6011/0703 Paper Bloc Happy Holidays.
Joy!crafts 6020/0022 Decorative Pearls Zilver.
Joy!crafts 6030/0007 Brads Paars.
Joy!crafts 6200/0053 Card & Envelope Maker.
Joy!crafts 6200/0224 Dauber.
Joy!crafts 6200/0241 Blending Mat.
Joy!crafts 6500/0031 Dubbelzijdige Craft Tape.
Joy!crafts 6500/0072 Hook & Loop.
Joy!crafts 6500/0123 Tacky Tape 9 mm.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8013/0121 Metallic Cardstock Wit.
Distress Ink Walnut Stain.
Gesso.

Met deze creatie wil ik meedoen met de Challenge van:

De Egel.

Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi doosje Astrid! Je kunt wel meedoen bij de Egel, want dit is toch monochroom?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi doosje heb je gemaakt Astrid,
    leuk met de gevouwen kerstboom.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kerstdoosje,Astrid.Wat een leuke boom.Fijne dag.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi doosje heb je gemaakt Astrid. Leuk met die drie dimensionale boom. Heel leuk om een mooie kaart of klein cadeautje in te doen.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig dat je meedoet met onze 'Monochroom' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.
    http://de-egel.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen