maandag 17 juli 2017

Merry Christmas.

Hallo allemaal,

Met de prachtige papierset Secret Garden, heb ik deze kerstkaart gemaakt. De kleurtjes zijn er erg geschikt voor. Voor de kaart heb ik ook het prachtige Metallic Cardstock gebruikt, zo mooi voor kerstkaarten. Ik heb twee kerstballen met sneeuwvlokken gestanst en erin een plaatje van de knipvellen Happy Holidays gestanst en geplakt. De mooie tekst Merry Christmas komt van het stencil tekst Merry Christmas met sneeuwvlokken en deze heb ik los geknipt van elkaar en erop geplakt.


Onder de horizontale strook, de mooie Flower Border verwerkt. Verder nog de Poinsettia erop verwerkt, met daaronder de schattig kleine kerst takjes van de Christmas Twigs. Als laatste nog wat goudkleurige Decorative Pearls geplakt met Tackylijm.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0646 Endless, Cutting & Emb. st. Flower Border.
Joy!crafts 6002/0680 Cutting stencil Christmas Twigs.
Joy!crafts 6002/0681 Cutting stencil Christmas Ball.
Joy!crafts 6002/0683 C. stencil tekst Merry Christmas met sneeuwvlokken.
Joy!crafts 6004/0006 Cutting & Emb. st. met stempel Poinsettia.
Joy!crafts 6011/0531 Papierset - Secret Garden.
Joy!crafts 6013/0343 Knipvellen Happy Holidays.
Joy!crafts 6020/0021 Decorative Pearls Goud.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8013/0121 Metallic Cardstock Wit.
Joy!crafts 8013/0136 Metallic Cardstock Donker Groen.
Distress Ink Walnut Stain.

Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

9 opmerkingen:

  1. Prachtig van kleur is deze kerstkaart Astrid, mooi met de ballen en sterren , slim om de tekst los te knippen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Hi Astrid je vroeg hoe ze kleuren.
      ik gebruik inderdaad reukloze terpetine en dat gaat heel goed.
      Ik weet natuurlijk niet hoe andere kleurpotloden zijn, maar ik vind deze best goed en kan ze mooi glad maken dat je geen strepen ziet.

      gr karin

      Verwijderen
  3. stijlvolle kerstkaart, prachtige kleuren en passende bij het kerstgevoel.. Krijg er al een kerstgevoel van ..haha, maar eerst zomer!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kerstkaart Astrid,
    de kerstballen met plaatjes zijn leuk en ook de tekst is mooi.
    Bedankt voor de informatie, staat al op mijn bestellijst.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kerstkaart,Astrid.Leuk om in de kerstbal een plaatje te doen.Ga ik onthouden.Bedankt voor de inspiratie :)

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kerstkaart Astrid. Mooie kleuren en mooie stansen.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart!! Spannend hoor al die cadeautjes ;)
    Zonnige groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is a wonderful and festive card. Amazing !
    Best, Synnöve

    BeantwoordenVerwijderen