zondag 27 oktober 2024

Xmas.

Hallo allemaal,

Ik hoop niet dat jullie het saai gaan vinden, maar ik heb weer een kerstkaart om te laten zien. Deze maand ben ik bij Cheerful Sketches Gast Designer en heb daar de schattige digi van Colour of Love - Zoey's Foxy Christmas voor gekregen om mee aan de slag te gaan. Ik heb alleen het meisje met het vosje uitgeprint/gekleurd, vond dat leuker om in de cirkel zo neer te zetten, dan de hele digi uit te printen. De sketch een halve slag gedraaid, kwam beter uit met de digi en de sketch. Verschillende Designpads van Craft Sensations met elkaar gecombineerd. Met de Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL21 Cirkel met stiksteeklijn en Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL33 Cirkel met dubbele stiksteeklijn cirkels uit bewerkt papier gestanst en daaronder een mooie sierlijke mal van Ali gestanst. De poinsettia's zijn van Joy!crafts 6002/1048. In het hart van de poinsettia's heb ik piepschuim balltjes gedaan, deze eerst door de helft gesneden en opgeplakt en nog wat Stickles - Star Dust (Ranger) op gedaan. De tekst Xmas komt van de set van Joy!crafts 6410/0317 Clear Stamps Sending Messages. Daaronder de mal van Joy!crafts 6002/0324 Cutting st. Postage Stamps gestanst. Met de Uni Posca Pen Wit 0,7mm, heb ik nog wat witte kleine puntjes in de besjes, op de schoenen en in de ogen van het meisje gezet. Met de Sakura Gelly Roller - Glaze 3D - Glossy Zwart heb ik het snuitje van het vosje nog bewerkt. Op het bont van de jurk heb ik met de Spectrum Noir Sparkle Brush pen - Crystal Clear nog wat glans aangebracht. Kun je op de laatste foto goed zien., maar in het echt vind ik dat mooier overkomen. Als laatste nog wat Embellishments geplakt.


Bij deze kerstkaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL21 Cirkel met stiksteeklijn.
Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL33 Cirkel met dubbele stiksteeklijn.
Joy!crafts 6002/1048 Cutting & Debossing st. Happy Holidays - Poinsettia.
Joy!crafts 6002/0324 Cutting st. Postage Stamps.
Joy!crafts 6410/0317 Clear Stamps Sending Messages.
Craft Sensations Designpad - It's Beginning to look a lot like Christmas.
Craft Sensations Designpad - Believe in The Magic of Christmas.
Craft Sensations Designpad - Mix & Match - Christmas.
Spectrum Noir Sparkle Brush pen - Crystal Clear. 
Sakura Gelly Roller - Glaze 3D - Glossy Zwart.
Stickles - Star Dust (Ranger).
Distress Ink Hickory Smoke.
Uni Posca Pen Wit 0,7mm.
Sierlijke cirkel mal (Ali).
Piepschuim balletjes.
Embellishments.


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos, Derwent Coloursoft potloden:

Vosje, bladeren en oortjes op het hoofd van het meisje: 232 - 233 - 235.
Besjes, handschoen, deel jurk en broek: C200 - 193.
Haar, schoenen en ogen: 232 - 233 - 235-199.
Gezicht: 132 - 189 - 131.
Bont van de jurk: C200.

Dit is de sketch:

Met deze kerstkaart wil ik meedoen met de Challenges van:

Star Stampz Challenge Blog (Anything Goes).
Crafty Gals Corner (Anything Goes).

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijn weekend toe. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

14 opmerkingen:

  1. een mooie kaart heb je gemaakt Astrid........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat een mooie kerstkaart, ik kijk mijn ogen uit, het is verre van saai! De digi is weer prachtig ingekleurd en je hebt de sketch mooi uitgewerkt. Gaaf met de glitter en glans laagjes her en der, dat maakt het echt kerstig. Dankjewel dat je gastdesigner wilde zijn voor Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kaartje met de prachtig gekleurde digi. Dit blijven ook mijn favoriete poinsettia’s of kerststerren zoals wij ze hier noemen.
    Fijne zondag, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit kan toch niet saai zijn..? Zo’n prachtige kaart en erg mooi afgewerkt met glitter en glans effecten. Mooi gekleurd en jet papier erg mooi gecombineerd. De digi is schattig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kerstkaarten worden nooit saai!!! Ik maak ze ook het hele jaar door, deze is weer erg leuk Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee hoor, helemaal niet saai! een kaart is een kaart voor welk seizoenen dan ook bedoeld. Heel mooi gedaan, prachtige gekleurd dat dametje in het kader en een prachtige uitwerking van de sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great sketch and lovely card, I like your coloring and the soft color palette. Thanks for joining us and sharing your card at The Paper Funday Challenge.
    Donna xx
    Paper Funday Challenges
    Inspiration Station Challenges
    Beautiful Blossoms Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a prety card.
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge, looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx CRAFT DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtige kleurencombi en je hebt mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt de digi weer super ingekleurd en heel mooi gecombineerd met het papier en de leuke poinsettia's,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, leuk dat je haar zo in de cirkel hebt laten zitten en weer eens wat anders dan in de traditionele kerst kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige kaart Astrid. Mooie digi en leuk dat je hem los hebt gebruikt.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pretty circle die cut, and a beautiful and unique color scheme! Thank you for joining us at the Paper Funday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen