zaterdag 10 augustus 2024

Merry Christmas.

Hallo allemaal,

Vandaag op mijn verjaardag geen verjaardagskaart, maar weer een kerstkaart. Ik ben tegenwoordig veel kerstkaarten aan het maken, zodat ik er op het einde van het jaar genoeg heb en niet hoef te haasten op het laatste moment. Voor mijn kerstkaart heb ik de schattige digi van The Paper Nest Dolls - Elf Owen gebruikt. The Paper Nest Dolls is deze maand één van de sponsors bij de Challenge van Kleuren met potloden. Voor mijn kaart heb ik de sketch van Cheerful Skeches gebruikt. Voor de kerstkaart heb ik verschillende Designpads gebruikt. De mooie aangeklede kerstboom heb ik uit mijn favourite Signature Collection Paper Pad - Winter wonderland. Deze heb ik met de mooie mal van L.D.R.S. Creative Basics Fancy Rectangles & Layers CB105 gestant. Toen ik deze digi koos, wist ik dat ik deze aangeklede kerstboom erbij wilde gebruiken, want daar horen natuurlijk cadeautjes onder de kerstboom bij en past leuk bij deze digi. Deze heb ik gemaakt met de mal van Marianne Design Craftables CR1488 (Cadeautjes) en Marianne Design Creatables LR0783 Present XL. Op de kerstboom nog een Hotfix Deco ster geplakt. Op het cadautje van de digi, heb ik met de Uni Posca Pen Wit 0,7mm nog wat witte stipjes gezet. De rand van de muts en de bolletjes op z'n schoenen heb ik nog bewerkt met Stickles - Star Dust (Ranger). Als laatste heb ik op de grote strik nog een strass steen geplakt.


Bij deze kerstkaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Dèco time Cardboard Patterns with glitter Art# 2562981 DSL3482_03 (Action).
Dèco time Cardboard Patterns with glitter Art# 2562981 DSL3482_05 (Action).
L.D.R.S. Creative Basics Fancy Rectangles & Layers CB105.
Craft Sensations Designpad - Joy to the World (Action).
Signature Collection Paper Pad - Winter wonderland.
Marianne Design Craftables CR1488 (Cadeautjes).
Marianne Design Creatables LR0783 Present XL.
Stickles - Star Dust (Ranger).
Uni Posca Pen Wit 0,7mm.
Distress Ink Walnut Stain.
Hotfix Deco.
Strass steen.


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Muts, hesje, sokken en schoenen: 146 - 155 - 199.
Belletje aan de muts: 232 - 233 - 235.
Haar en riem: C560 - 283 - 176.
Cadeau: 168 - 174 - 278 - 267.
Huid: 132 - 189 - 191.
Broek en shirt: 146.


Dit is de sketch:

Met deze kerstkaart wil ik meedoen met de Challenges van:

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijn weekend toe. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

27 opmerkingen:

  1. een super mooie kaart heb je gemaakt Astrid....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag Astrid.
    Wens je een hele fijne dag.
    Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Mooie ingekleurd.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful sketches.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Herl slim om regelmatig door het jaar kerstkaarten te maken. Doe ik ook... je hebt een prachtige kaart gemaakt. Een mooie boom erop en de digibis erg mooi. Dd pakjes maken het helemaal af. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag!! Weer een prachtige kaart, leuk met die cadeautjes!! Een fijne avond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte proficiat met je verjaardag! Maak er een mooi jaar van!
    Je kaartje is in elk geval heel mooi! Prachtig gekleurd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Astrid!
    Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, zo mooi gekleurd en alles past perfect bij elkaar. De sketch is heel mooi uitgewerkt. Dankjewel dat je meedoet bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig weer op je verjaardag.... proficiat Astrid. Mooi kerstkaart heb je gemaakt!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die is weer mooi hoor, ik had niet anders van je verwacht.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Happy Birthday, I hope you’ve had a lovely day. Your Christmas card is beautiful. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kerstkaart ziet er supermooi uit.
    Tof gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'Alles Mag' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je was jarig, van harte gefeliciteerd nog! je kaart is super, wat een leuk kerstventje en je kaart mooi samengesteld! Alles past top bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 'n Beetje heel erg laat, maar nog van harte met je verjaardag Astrid!!
    Je hebt een schitterende kerstkaart gemaakt. Mooie papiertjes heb je ook gebruikt.
    Superleuk dat je onze sketch van Cheerful hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Adorable!!! Thanks so much for participating in our STAR STAMPZ challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful Christmas Card - lovely colouring and use of elements. Thank you for sharing and joining in with us at Crafters Cafe Challenge Blog.
    Karen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kerstkaart Astrid. Super leuke pachtige ingekleurde digi. Ps; Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a cute christmas card. I like these little details and beautiful papers. Thanks for joining us at the Papercraft Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Allereerst, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    En je kaart is een beauty: heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kerstkaart heb je met onze schets gemaakt. Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gave kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is such a delightful Christmas card! Thanks for playing with us at The Outlawz Monday Greetings Challenge this month! Nan, Kel, Kelsey and Margaret - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A wonderful Christmas card and a super take on the card sketch!
    Thank you for sharing your project with us at the Crafts Galore Encore “Anything Goes” August Challenge. Good Luck and hope to see you again soon!
    Carole x DT Craftilicious Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  22. beautiful project like always, thank you for participated with us.
    DT My Bestie Spanish Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Weer een prachtig kaartje. Fijn dat je weer meedoet in onze challenge. Graag tot een volgende keer. PS. er staat nog een verrassing in je mailbox.
    groet Dorothy, DT coördinator Dutch My Besties

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bautiful card! Thanks a lot for joining us at Let`s Craft and Create :)

    BeantwoordenVerwijderen