vrijdag 7 juni 2024

Merry Christmas.

Hallo allemaal,

Ook al is het geen winter, ik wil jullie vandaag toch een kerstkaart laten zien. Polka Doodles is één van onze sponsors deze maand Challenge en ik ben aan de slag gegaan met de schattige digi van Polkadoodles - Bella Bear Christmas - Poinsettia Flowers Bella Christmas Bear. In april heb ik deze digi ook al een keer gebruikt bij deze kaart, maar ik had het beertje 2x uitgeprint en die van vorige keer had ik het beertje grijs gekleurd en dit beertje had ik in het bruin gekleurd. Ik was toch aan het inkleuren en dacht kan ik er ook weer een andere kerstkaart van maken. Dat is dus deze geworden. 


Bij deze kerstkaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Studio Light Cutting Die Grunge Collection Christmas - Card Shape SL-GR-CD434.
Craft Sensations Designpad - It's Beginning to look a lot like Christmas.
Craft Sensations Designpad - Believe in the Magic Christmas.
Craft Sensations Designpad - Christmas.
Sakura Gelly Roller - Glaze 3D - Glossy Zwart.
Stickles - Star Dust (Ranger).
Distress Ink Vintage Photo.
Sierlijke ovale mal (Ali).
Spellbinders ovaal.
Wit touw.
Kant.


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Sjaal en kleine stukjes van de rand van de muts: C200.
Jas, poinsettia en muts: C200 - 193.
Bladeren: 232 - 233 - 235 - 199.
Beer: C560 - 187.
Bloempot: 232.


Met deze kerstkaart wil ik meedoen met de Challenges van:


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid

18 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Astrid.
    Mooi gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kerstkaart in deze kleuren combinatie. Leuke digi op het label. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wat is tie gaaf Astrid.
    Prachtige kleurencombi en lieve digi. Gave mallen heb je ook gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card, love your colors!! Thank you for joining the Festive FRiday challenge at the Outlawz.





    11

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een leukerd! De digi is weer zo mooi ingekleurd! Leuk met al dat roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooi lief kaartje Astrid........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh heerlijk, een roze kerstkaart. zo mooi en dat lieve beertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja die is weer mooi. Ook die leuke mal gebruikt en met die prachtig gekleurde schattige digi is het weer een pareltje.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig beertje en heel mooi ingekleurd Astrid. Je hebt er een mooie kerstkaart van gemaakt, echt een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel lief dat beertje en zeker mooi gekleurd, een gave kaart en ook door de papierkeus, mooi samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A very beautiful and sweet card.
    Thank you for taking part in the Mirtillamente challenge!
    Good luck and I hope to see you again.
    Alena DT Mirtillamente

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je het schattige beertje mooi ingekleurd en je maakte er een hele mooie kaart mee. De keuken is geplaatst en.. we zijn er blij mee,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bella Bear is adorable and I like the vintage feel of the pink and brown colors together. Thanks for playing along at The Paper Funday Challenge. We look forward to seeing more of your designs soon.
    Donna xx
    Paper Funday Challenge
    Inspiration Station Challenge
    Beautiful Blossoms Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Absolutely beautiful I love the colours!
    Thank you for joining us at Polkadoodles Digi Choosday! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So cute and pretty card! :) Thanks a lot for joining us at Let`s Craft and Create :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely Christmas card, Astrid. The colours are so pretty. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card. I love DP you used. Thanks for playing with us at Penny's Papercraft.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So precious. I love the non traditional pink and black. Thanks for sharing at Outlawz Festive Friday.

    BeantwoordenVerwijderen