donderdag 4 april 2024

All I want for Christmas...

Hallo allemaal,

Vandaag weer een kerstkaart om te laten zien, deze heb ik een poosje geleden al gemaakt, maar nog niet op mijn blog geplaatst. Ik hoop dat ik jullie niet verveel met mijn kerstkaarten. Voor de basis van de kaart heb ik de mooie mal van Studio Light Essentials Cutting & Embossing stencil STENCILSL98 gebruikt. Ik heb verschillende Designpads en Deco Time Luxe Paperblocken met elkaar gecombineerd. Uit één van de Designpads zat een mooi vel, daar heb ik de vakjesmal van Action voor gebruikt. Ook de ijssterren en de kerstbal op het bovenste gedeelte van de kaart komen hier uit. Op de aparte losse ijssterren heb ik nog wat kleine crystalletjes gedaan. Op het onderste gedeelte van de kaart, uit de Deco Time Luxe Paperblocken wat plaatjes gehaald/geknipt en erop geplakt  Het tule bovenaan de kaart met een mooie embellishment erop vastgemaakt. Nog een recht langwerpig stukje tule geknipt en dit erdoor geregen, matcht het mooi bij elkaar zo.


Bij deze kerstkaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Studio Light Essentials Cutting & Embossing stencil STENCILSL98.
Joy!crafts 6002/0290 Cutting stencil Kaartenstandaard.
Joy!crafts 6410/0118 Clear Stamps Happy Holidays.
AVEC Cutting Dies Multi Frame Dies Set (Action).
Craft Sensations Designpad - Believe in the Magic of Christmas (Action).
Craft Sensations Designpad - A Candy Cane Christmas to You (Action).
Deco Time Luxe Paperblock - Happy Hoilidays (Action).
Deco Time Luxe Paperblock - Warm and Cosy (Action).
Artemio Embossingpoeder Detail Gold.
Versa Mark Watermark Stamp Pad.
Distress Ink Walnut Stain.
Kleine crystalletjes.
Goudkleurig Tule.
Embellishment.


Hier heb ik de tekst All I want for Christmas van Joy!crafts 6410/0118 Clear Stamps Happy Holidays met Versa Mark Watermark Stamp Pad gestempeld en met Artemio Embossingpoeder Detail Gold erop gestrooid en met de heat tool warm gemaakt. Komt er mooi bovenop zo en matcht ook weer mooi zo met het tule. Ook de grote kerstbal op het bovenste gedeelte van de kaart heb ik met Artemio Embossingpoeder Detail Gold bewerkt.


Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:

52 weeks to christmas (iets of iemand met een gewei).

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid

30 opmerkingen:

  1. Een prachtige kerstkaart Astrid.
    Mooi papier.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt met deze mallen. Het papier en de plaatjes zien er erg leuk uit op de kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart! Je kan ze alvast maar klaar hebben toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kerstkaart in ene leuk model. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje met deze snijmal.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker verveel je ons niet met een kerstkaart, en ook niet met dit prachtige model en schitterende papier.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kaart
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi dieptekaartje met het mooie papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Astrid....dat heb je echt leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kerstkaart, leuk model en prachtig papier.
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, deze kerstkaart komt me heel bekend voor, ik heb wel even gekeken en inderdaad dat is de kaart die ik afgelopen Kerst kreeg..
    Mooi gemaakt met de vakjesmal en de leuke tekst,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi !!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook al zo'n leuke kerstkaart, en mij verveelt het nooit als het met kerst te maken heeft. Kom maar op!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee hoor, vervelen doen kerstkaartjes niet, en ook een kerstkaart is een kaart die het waard is gezien te worden. Al weet ik dat sommige mensen het raar vinden als je ze laat zien. maar dat zijn dan ook geen hobbyisten zoals wij. Heel mooi gemaakt deze kaart, een mooi model en gaaf effect met de diepte erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart heb je gemaakt in deze kleuren en wat leuk de tule ook door de gaatjes.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooie kaart Astrid. Altijd lekker als je straks niet meer hoeft te stressen dat je er te weinig hebt.
    Ze zijn ook wel errug leuk om te zien deze dieptekaartjes.
    Die tule past er perfect bij! Net als het papier wat je gebruikt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart, Astrid! Leuk idee om een dieptekaart op een ticket te verwerken. Mooie kleuren en leuke afbeelding.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooie kaart, leuk met deze kaartvorm.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is een goed idee om deze stans als basis te gebruiken en er dan een dieptekaart op te verwerken. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is juist leuk om het hele jaar door kerstkaarten te laten zien en te maken vind ik.
    Deze is prachtig, wat een mooi papier heb je gebruikt en wat leuk om de dieptekaart op deze mal te gebruiken!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Very stylish card. Thanks for playing with us at Penny's.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kerstkaart is weer een juweeltje! Wat een idee om een dieptekaart en een easelkaart te combineren Astrid. Jij verveelt ons nooit met kaarten; of het nu kerstkaarten zijn of andere kaarten. Ze zijn allemaal een lust voor het oog.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige kaart heb je gemaakt. En kerstkaartjes vervelen nooit hoor. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtige kerstkaart Astrid, leuk om een dieptekaart van het opstaande deel te maken. Je hebt alles prachtig gecombineerd vind ik.
    Gezellig je te zien bij 52 WTC .
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele mooie kerstkaart waarbij je alles tip-top gecombineerd hebt. Leuk om van het rechtopstaande gedeelte een dieptekaart te maken Astrid. Gezellig je te zien bij 52 WTC
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gorgeous holiday card, I love all the details you've added. Thanks for joining us at The Paper Funday Challenge!
    Donna xx
    Paper Funday Challenge
    Inspiration Station Challenge
    Beautiful Blossoms Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I don't know anyone who would be bored with your beautiful Christmas cards. They're my favourite to make, so definitely not me :-) Your card is beautiful and festive.
    Big hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een super mooie kaart Astrid.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Astrid, a beautiful Christmas card, love the colours and the added snowflakes. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hi Astrid, kerst kaarten kunnen wat mij betreft het hele jaar door. het is in ieder geval een prachtige kaart. Dank je wel voor het meedoen aan de Polkadoodles Polkadoodles challenge deze week. Succes.

    Groetjes Renske, Polkadoodles DT

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Such a sweet Christmas card and love the design

    Thanks so much for joining us on the Polkadoodles Digi Choosday challenge at Digi Choosday !

    Love and crafty hugs from

    Wendy (DT)

    BeantwoordenVerwijderen