maandag 18 maart 2024

Merry Christmas.

Hallo allemaal,

Al is het voorjaar in zicht, ik heb voor jullie vandaag een kerstkaart om te laten zien. Ik wilde elke maand een kerstkaart maken om aan het einde van het jaar genoeg kerstkaarten te hebben, zodat je niet hoeft te haasten op het laatst, maar ik heb er vorige maand helaas geen kunnen maken en deze maand gelukkig wel. Voor de kaart heb ik de schattige digi van Polkadoodles - Bella Bear Christmas - Poinsettia Flowers Bella Christmas Bear gebruikt. De sketch zullen jullie vast wel herkennen, die is van Cheerful Sketches Challenge Blog. Ik heb deze alleen weer voor een kwartslag gedraaid, zodat het beter uitkwam voor mij. Het prachtige papier is toch één van mijn lievelings Paper Pads van kerst, namelijk de Signature Collection Paper Pad - Winter Wonderland. Ik vind dat zo mooi dat je daar de poinsettia's er in hebt zitten en nu met deze digi kwam dat mooi uit, om dit zo te combineren. De Paper Pad heb ik gecombineerd met de Craft Sensations Designpad - Christmas. De cirkel achter de digi heb ik met de mal van Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL33 Cirkel met dubbele stiksteeklijn gestanst. In het papier zitten ook mooie glimmende zilveren kleurtjes. De sierlijke mal erachter is ook één van mijn favouriete mallen. Op de poinsettia's nog wat Stickles - Star Dust gedaan. Als laatste heb ik op de ogen en de knoopjes van het jasje nog wat met de Sakura Gelly Roller - Glaze 3D - Glossy Zwart erop gedaan. Dan komt het net ietsjes glimmend naar boven en ik vind dat een mooie effect geven. Op de laatste foto is dat goed te zien. Verder heeft de kaart niets meer nodig, het is al druk genoeg.


Bij deze kerstkaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL33 Cirkel met dubbele stiksteeklijn.
Signature Collection Paper Pad - Winter Wonderland.
Craft Sensations Designpad - Christmas (Action).
Sakura Gelly Roller - Glaze 3D - Glossy Zwart.
Stickles - Star Dust (Ranger).
Distress Ink Vintage Photo.
Sierlijke mal (Ali).


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos, Derwent Coloursoft en Chromaflow potloden:

Sjaal, bloempot en kleine delen rand muts: 145.
Muts, jas en poinsettia's: 145 - 151 - 199.
Bladeren: 168 - 174 - 278 - 267 - 199.
Beer: C560 - 1860 - 283.


Dit is de sketch:

Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:

As You Like It Challenge (I love both. With this card I started working with Monochrome).
Twisted Thursday Challenge (Blue-Flower-Stitching).

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid

28 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart, allemaal weer zo mooi passend bij elkaar. Goed voornemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkart heb je gemaakt met deze sketch Astrid....mooie kleuren ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pr@chtige kerstkaart heb je gemaakt . Hele mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een prachtige kaart gemaakt, zo mooi met dat blauw. De digi is ook heel mooi gekleurd en de sketch heb je mooi uitgevoerd. Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat kaartje mooi opgebouwd met die mooie papiertjes (die ik ook nog heb). Je kleurwerk is weer fantastisch !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtig kaartje heb je gemaakt Astrid.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kerstkaart Astrid. Leuk zoals je de sketch ingevuld hebt. De leuke digi heb je heel mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaart Astrid! De kleuren vind ik prachtig bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love all the gorgeous blues on this stunning card!
    Thank you for joining us at Polkadoodles Digi Choosday! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart, erg leuk hoe je de schets hebt verwekt en wat een schattig beertje Mooi gekleurd, Astrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een pracht van een kerstkaart Astrid.
    Idd dat is echt gaaf papier en dat beertje is te schattig.
    Superleuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Astrid.
    Zo mooi ingekleurd.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart, leuk gedaan volgens de sketch . Gr Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig papier en wat een leuke digi, je maakte weer een hele mooie kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card and I love the cool mono blues..
    Thank you so much for joining in with our challenge this fortnight at As You Like It..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart en zo mooi hoe je de bloem in 3D terug laat komen op de hoek. Leuk plaatje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi kaartje met een schattige digi. Prachtig gemaakt voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart, Astrid! Super mooi gemaakt. Leuk dat je meedoet met As You Like It. xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaart is prachtig Astrid.
    Een mooi lief beertje en geweldig mooi DP.
    Knap gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi DP heb je gebruikt en de schattige digi is mooi ingekleurd. Prachtig kaartje dus.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Astrid, a stunning Christmas card for your stash, love the blues you have used with the perfectly coloured bear. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends and good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart, mooie kleuren en lieve digi!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What an adorable card. I especially love your monochrome color scheme. Thank you for joining us at Penny's Paper-Crafty Challenge, and I hope to see you again soon. Hugs, Jinny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Thanks so much for sharing with us at Mirtillamente, we love to see everybody’s entries. We are a home for creativity! Good luck and do come back!
    Hugs,
    Jackie,
    Mirtillamente DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. It's never to early to make Christmas cards! I love this blue card - makes a great change from the more traditional colour schemes.
    Thank you for sharing your card in our challenge at Dream Valley.
    Sharon – Dream Valley Challenge Designer
    http://glittertastic.blogspot.com/ - Stop by and see me!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Astrid, Het is weer een plaatje om te zien. Fijn dat je weer meedoet met onze challenge en graag tot een volgende keer. Fijne Paasdagen en een lieve groet van mij.
    Dorothy, DT coördinator the Dutch My Besties girls

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Love your choice of blues for this beautiful holiday card! Lovely design created from the sketch! Thanks for sharing this with us at Twisted Thursday at The Outlawz!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Great Christmas card, thanks for joining us at The Outlawz, Festive Fridays

    BeantwoordenVerwijderen