maandag 3 juli 2023

Gefeliciteerd met je zwemdiploma.

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien, die ik gemaakt heb voor onze kleinzoon Senn (6), die afgelopen zaterdag z'n zwemdiploma A heeft gehaald. Leuk ook om hem te zien zwemmen en hoe trots hij ook was, hij glunderde helemaal. Ik moest van de week wel even bedenken wat ik zou gaan maken, het moest eigenlijk uit mijn tenen komen, ben tegenwoordig een beetje inspiratieloos. Maar ik wist dat ik nu de mal van Marianne Design had met de muisjes en nog niet gebruikt had, denk dan ga ik die maar eens gebruiken. Maar het is uiteindelijk toch gelukt om wat moois voor hem te maken. 


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Studio Light Cutting & Embossing st. Essentials STENCILSL98.
Joy!crafts 6002/0290 Cutting stencil Kaartenstandaard.
Joy!crafts 6002/0768 Cutting stencil Onderwaterdieren.
Joy!crafts 6011/0307 Paper Bloc - Under the Sea.
Joy!crafts 6410/0457 Clear Stamps tekst Gefeliciteerd met je zwemdiploma.
Marianne Design Collectables COL1437 (muizen).
Marianne Design Collectables COL1483 (beach outfits).
Marianne Design Creatables LR0470 (takjes).
Marianne Design Creatables LR0693 (takjes).
Spectrum Noir Sparkle Brush pen - Crystal Clear. 
Crealies Creative Shapes CLCS19 (de letter A).
Doorzichtige druppel steentjes (Ali).
Archival Ink - Cornflower Blue.
Uni Posca pen Wit 0,7mm.
Distress Ink Walnut Stain.
Sakura Glaze pen Zwart.
Touw en Mica.


De duikbril heb ik verschillende lagen op elkaar geplakt, zodat die goed stevig is en wat dikker wordt en ertussen wat mica gedaan, lijkt het net echt. Als je goed kijkt, bij de foto's hieronder, kan je het zien. Van verschillende mallen wat zeewier en waterplanten gemaakt en verschillende vissen erop geplakt. De oogjes van de visjes heb ik met de Sakura Glaze pen zwart gedaan, zodat de oogjes wat erop komen te liggen. Geeft een mooi effect. Bij de inktvis heb ik er nog wat witte stipjes met de Uni Posca pen wit op gedaan. Met de Spectrum Noir Sparkle Brush pen - Crystal Clear heb ik de visjes en de schelpen wat glitters op gedaan, geeft een mooi effect en is het net echt.


Ik wilde de kaart eigenlijk in de tinten turquoise en bruin doen, maar had de A maar in het turquoise gedaan, maar dat viel niet op, toen in het zwart, maar vond het toch ook niets en in het licht roze vond ik weer meer voor een meisje, ik denk dan maar een afwijkende kleur van de kaart en in het rood. Nu valt het gelijk ook op. Nog een touw bevestig op de kaart en als laatste nog wat druppels van doorzichtige steentjes erop geplakt.


Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:

As you like it challenge (I like to use different types of paper. Now with this card I like to use less processed paper, because you can process a lot on it).

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag toe. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

27 opmerkingen:

  1. Een super mooie kaart en wat leuk hoe de muis de letter vasthoudt.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook bij alle zwemdiploma examens van onze kleindochter geweest, heel erg leuk! Gefeliciteerd voor Senn en wat maakte oma een gave kaart voor hem, het is echt niet te zien dat je een beetje inpsiratieloos bent, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind hem echt super gaaf geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, zo mooi in deze tinten! Het is niet te zien dat je inspiratieloos was.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet te zien dat hij uit je tenen moest komen Astrid. Ik vind hem supergaaf met deze duikende muis. Mooie kleuren en leuke details, ik ben er helemaal weg van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart voor Senn.
    Leuk de rode letter A.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige kaart. Erg leuk samengesteld. De muis is zo leuk.Een topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A beautiful card, thanks for sharing it with us at the Paper Shelter Challenge Blog.
    Big hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een super mooie en gave kaart Astrid

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem geweldig! Het lijkt alsof de muis recht op je af duikt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige kaart voor je kleinzoon Astrid....daar was hij vast heel blij mee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wauw wat een geweldige kaart is dit Astrid! Superleuk die zwemmende muis!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je kleinzoon zijn A zwemdiploma.
    Een prachtige kaart heb je voor hem gemaakt.
    Zo leuk die duikende muis en een hele mooie onderwaterwereld hierbij.
    Hij was vast heel blij met zijn A zwemdiploma en met deze mooie kaart ook.
    Astrid voor jou staat er nog een leuke verrassing klaar op Carlin's Kaartenparadijs. Kom maar snel eens een kijkje nemen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thank you for joining challenge The Paper Shelter DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave kaart! Je kunt echt zien dat je er flink op hebt zitten broeden, maar alle creativiteit is naar boven gekomen. Wat is er veel te zien , wow! En de zwemmende muis is geweldig bedacht én de waterdruppels natuurlijk! Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart!!!! Die muis, hilarisch!!! Ik zie ze liever niet in het echt maar op papier zijn ze te schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi, spetterend kaartje voor je kleinzoon!
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Om geen inspiratie te hebben is dit wel een héle gave kaart geworden hoor. De kleuren zijn zo mooi en ik hou zo van de combinatie met kraft, ook veel kleine détails te ontdekken.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a beautiful die cut card! I love this design and adore your colors! Thank you for sharing and playing along with Polkadoodles ~ Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is really a darling card. I would say youʻve got your mojo back for sure. I love all the details and that mouse is so cute! Congrats to Sean. Thanks so much for playing along with us over at AYLI Challenge this fortnight!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooooow wat goed van Senn!!
    Je hebt een superleuke kaart voor hem gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super cute, underwater card, Astrid. I love your colour palette and it's perfect for a new swimmer. Thank you for sharing your project with us at the Crafts Galore Encore “Anything Goes” July Challenge. Good Luck and hope to see you again soon!
    Carole x DT Craftilicious Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deliziosa grazie per aver partecipato alla sfida di The Crafting Challenge DT Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Awesome card with so many details, you have created a great underwater scene. Thank you for sharing with us over here at Sheepski Designs and best of luck with your entry.
    Granne DT for https://sheepski-designs-challenges.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fabulous card, I love the diving mouse. Thanks for joining in our challenge over at Crafty Calendar.
    Bev x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie spetterkaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze 4 season spetter challenge.

    BeantwoordenVerwijderen