zaterdag 18 februari 2023

Beterschap.

Hallo allemaal,

De 10e is weer de nieuwe Challenge begonnen bij Kleuren met potloden. Ik ben aan de slag gegaan met de schattige digi LeAnn's World 101 - Penny. Toen ik deze digi zag, wist ik dat ik er een beterschapskaart van wilde maken. Als basis van de kaart ben ik aan de slag gegaan met de Spellbinders Grand Nestabilities Grand Squares mal. Ik heb 2 verschillende Paper Pads met elkaar gecombineerd en in die van Deo Time zag ik een vel met ananassen in zitten en moest deze er wel bij gebruiken. Deze heb ik met de Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL22 Vierkant met stiksteeklijntjes gestanst. De Beterschap stans is ook van Crealies Cardzz no. 105 en deze heb ik uit beide Paper Pads een vel van gebruikt met bijpassende kleuren. Verder vond ik het wel leuk om er wat bijtjes met bloemen erop te versieren, deze is van Marianne Design Collectables Eline's Bijen COL1505. De vleugels heb ik met perkament papier gestanst. Wat plakparels in de hartjes van de bloemen geplakt. Als laatste nog een kaartenhouder erachter vast gemaakt met het stencil van Joy!crafts 6002/0290.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL22 Vierkant met stiksteeklijntjes.
Crealies Cardzz stansen no.105 Beterschap.
Marianne Design Collectables Eline's Bijen COL1505.
Joy!crafts 6002/0290 Cutting stencil Kaartenhouder.
Spellbinders Grand Nestabilities Grand Squares.
Deco Time Cardboard Patterns met glitter (Action).
Basic Grey Origins Paper Pad.
Uni Posca pen Wit 0,7mm.
Perkament papier.
Plakparels.


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Ananasjurk, ananasschoenen en diadeem : 185 - 184 - 183 - 283.
Ogen en ananas: 168 - 174 - 165.
Haar: C560 - 283 - 177 - 199.
Huid: 132 - 189 - 191.


Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn beterschapskaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

23 opmerkingen:

  1. Leuk en lekker vrolijk, daar knapt een zieke vast van op! Goed gecombineerde spulletjes en kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een super mooi en vrolijk kaartje Astrid

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig vind ik hem Astrid. Wat een leuke digi en zo mooi ingekleurd. Leuk dessin-papier voor de tekst en die bijtjes maken het helemaal af. Een superleuke beterschapskaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a beautiful card! Love it. Thank you for sharing with us at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bjoetie Astrid!
    Lekker vrolijke kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hetcis een prachtige beterschapkaart .leuk met de grote tekst en erg mooi opgemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your pineapple paper is perfect for this image, and your little bees are adorable. Such a great idea to cut their wings from parchment paper. Thanks for sharing this with us at The Paper Shelter!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke beterschapskaart met de gave digi en wat heb je mooi papier gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een superkaart, mooi die grote letters en erg leuk de afbeeldingen daarbij in matchende tinten gekleurd! Die streepjes erachter zijn ook top!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely card. Thank you for joining The Paper Shelter challenge. Hope to see you again.,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige beterschap kaart Astrid. Leuk digi mooie kleuren.Leuk met de grote tekst daar knap je zeker en vast van op.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love the wings on your little bees, they really look wonderful on your card. Lovely to see you joining us at Crafty Catz Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful card! Thank you for joining with us at The Paper Shelter.
    Good luck with your entry
    Maritza DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. beautiful card
    thanks for joining our challenge
    greetings jolanda bongers
    dt besties aussie challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely card thanks for sharing at crafty catz and good luck in the draw

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is such a cute get well card, Astrid. Love the sweet image and the cute little bees. Your colouring with your pencils is beautiful!
    Enjoy your weekend.
    Hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje, daar knapt een mens meteen van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. aww.. this is so cute and adorable
    Thank you for joining us at My Bestie Aussie Challenge
    Good Luck
    Rose DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wonderful card design, I love the colours and the pineapple outfit.
    Thank you for joining us at Ching-Chou Kuik Monthly Blog Challenge
    Best Wishes Lisa DT
    craftycard-designs.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such a beautiful creation, thanks for sharing it with us at The My Besties Aussies Challenge Blog.
    Hug’s Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card. Thank you for joining with us at My Besties International
    Good luck with your entry
    Maritza DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke kaart zo met die tekst.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen