maandag 21 maart 2022

Birthday.

Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een box card om te laten zien. Deze heb ik voor onze schoonzoon gemaakt, die in februari jarig was. Onze schoonzoon zit graag op z'n mountainbike, dus was dat voor mij niet moeilijk om er iets leuks mee te maken. Op internet een leuk plaatje gezocht van iemand die op een mountainbike zit (voorste plaatje). Aan de zijkant heb ik nog een helm en wat schoenen geplakt, ook van internet afgehaald, die ik heb aangepast bij het plaatje van de mountainbiker. Laat het nu toevallig ook net zo zijn, dat hij die zelf ook heeft. Dat wist ik dus niet, die liet hij zien, toen hij de kaart kreeg. Het plaatje op de achtergrond, met de twee mountainbikers in het bos, is ook van internet. 


Bij deze box card heb ik de volgende materialen gebruikt:

Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL34 Vierkant met dubbele stiksteeklijn.
Joy!crafts 6002/0137 Cutting stencil Vintage Flourishes (Gras).
Joy!crafts 6002/0495 Cutting & Embossing stencil Drijfhout.
Craft Sensations Design Pad - Celebrate Collection (Action).
Marianne Design Craftables CR1433 (Cardbox).
Distress Ink Walnut Stain.
Mal konijntjes (Ali).
Bloementjes tang.
Plakparels.


Voor het tussengedeelte heb ik gras, wat konijntjes, bloementjes en nog 2 ballonnen erop verwerkt. In de bloementjes nog wat plakparels geplakt. Ik vond het ook wel leuk om een wegwijzer erbij te maken en deze heb ik gemaakt met de mal van het drijfhout van Joy!crafts 6002/0495. Voor de tekst heb ik, Papendrecht, Ridderkerk en Zeeland in Words gedaan en het Lettertype Arial en Tekengrootte 14 gebruikt.


Het papier komt van de Craft Sensations Design Pad - Celebrate Collection en ook de tekst, taart, cadeautjes en feestmuts wat ik voor op de box card heb verwerkt, komen uit deze Design Pad.


Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn box card vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

17 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke box in kaart.
    Leuke details.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is wonderful Astrid! I'll bet your son-in-law was blown away! Great image choices and so much fun on every panel. Thanks for sharing this with us at The Paper Shelter!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave box kaart heb je voor je schoonzoon gemaakt Astrid.
    Leuk dat je zijn hobby als uitgangspunt voor deze box gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke card in a box heb je gemaakt met toepasselijke plaatjes en erg leuk met de grasrandjes en de konijntjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat het papierblok er niet is, zo'n mooi papier. Ik was vandaag bij onze Action, daar hadden ze het niet meer. Wel een nieuw blok, Into the forest I go met heel mooi herfst papier.

      Verwijderen
  5. Geweldig Astrid! Wat een supergave card in the box! En zo persoonlijk; top!
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fabulous card - such detail! This would be great for my son.

    Thanks for joining us at The Paper Shelter this week - good luck! Hugs Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A brilliant box card, just perfect for your mountain-biking son-in-law! Love it! Thanks for joining in at Crafty Calendar this month.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a creative and truly wonderful box card you've created. Astrid. I am sure that your son-in-law loved it; I do! Thanks for sharing your card with us on The Paper Shelter Challenge Blog. Enjoy your day. Hugs, Lori - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke toepasselijke kaart.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je box card is geweldig! Heel gaaf gedaan met de fietser inde natuur en wat een leuk detail zijn die wegwijzers!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh leuk die box card, ideaal voor deze gelegenheid met alle passende détails.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Astrid, a fantastic birthday box card, love all the little details, the rabbits hiding in the grass adds some cute detail. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke box kaart voor je schoonzoon Astrid.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke boxkaart
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen