zaterdag 8 mei 2021

Live for the adventure.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een creatie zien, die ik gemaakt heb voor onze kleinzoon Jason. Hij was vorige week op Koningsdag jarig en werd al weer 6 jaar. Wat gaat de tijd toch hard. Hij is dol op dieren (en de dierentuin) en op Mickey Mouse. Toevallig kwam ik pas de afbeelding van Mickey Mouse tegen in één van mijn 3D mappen en toen wist ik wat ik wilde maken. De basis van de kaart is een mal van Dutch Doobadoo Fold Card Art Oval A4 470.713.704. De safari jeep, de veldfles en tropenhelm van de Panda beer komen van mallen van Ali. De dieren zijn mallen van de Collectables van Marianne Design, net als de ballon en het trosje bananen. Het aapje heb ik dit keer eens zwart/wit/grijs gemaakt, omdat ik al zoveel met bruin had gedaan. Het cijfer 6 is van een mal van Crealies Creative Shapes CLCS20.


Bij deze creatie heb ik de volgende materialen gebruikt:

Dutch Doobadoo Fold Card Art Oval A4 470.713.704.
Joy!crafts 6002/0332 Cutting stencil Leaves.
Joy!crafts 6011/0524 Papierset Ten Mile.
Joy!crafts 6011/0381 Papier/Stansblok Cool Dudes (Tekst Live for the adventure).
Marianne Design Collectables COL1384 (Olifant).
Marianne Design Collectables COL1386 (Giraffe).
Marianne Design Collectables COL1399 (Aap).
Marianne Design Collectables COL1409 (Panda).
Marianne Design Collectables COL1455 (Panda).
Crealies Creative Shapes CLCS20 (cijfer 6).
Mal accessoires safari (Ali).
Mal Safari Jeep (Ali).
Distress Ink Hickory Smoke.
Distress Ink Walnut Stain.
Uni Posca pen Wit 0,7mm.
Pigma Micron 03 Zwart.
Viva Decor - Inka - Gold.
Gilding Wax - Silver.
Mickey Mouse plaatje.


Ik heb het plaatje nog even los gefotografeerd, zodat jullie goed kunnen zien hoe die eruit ziet. Het plaatje van Mickey is al een oudje en was van een heel groot vel (al een oudje), wat je zelf dan in 3D moest knippen, maar nu met de doorkijkkaart is dat niet nodig. Komt zo goed van pas. Scheelt me ook een heel gepriegel zo om het niet in 3D te hoeven knippen/snijden.


Het design papier komt van de Papierset van Joy!crafts 6011/0524 Ten Mile. De tekst Live for the adventure komt uit het papier/stansblok 6011/0381 Joy!crafts Cool Dudes. Past perfect bij deze doorkijkkaart. De bladeren onder de aap komen van de mal van Joy!crafts 6002/0332 Cutting stencil Leaves.


Als je heel goed kijkt op de nummerplaat, kan je zien dat er SAFARI op staat. Vind dat ook wel grappig/toepasselijk zo. Met Viva Decor - Inka - Gold en Gilding Wax - Silver heb ik de koplampen, spiegels, grilplaat en bumper bewerkt.


Met creatie wil ik meedoen met de Challenges van:


Jason was erg blij met deze dieren/Mickey doorkijkkaart. Nu word het onderhand tijd dat we eindelijk weer eens met ze naar de dierentuinen kunnen. Daar kijken we allemaal wel erg naar uit. Maar ik denk dat iedereen dat wel heeft.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden!!! Verder wens ik jullie een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

25 opmerkingen:

  1. Schitterend Astrid, je kaart voor Jason is één en al avontuur! Nog van harte Gefeliciteerd en ja voor je kleinzoonnatuurlijk lekker uitpakken en wat heeft hij veel om naar te kijken...prachtig!!!
    Nog bedankt voor je beterschapswensen en zachtjes aan gaat het vooruit! Fijn weekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je Jason. Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor hem.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jason is super trots op zijn super gave kaart. Maar ook zeker op zijn oma.❤
    Liefs Jason en derest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke Safarikaart heb je voor Jason gemaakt, hij is er super trots op, lees ik hier boven, dat mag ook wel!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A stunning card. Your Grandson will love it. Marlene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is toch helemaal geweldig! Wat een ontzettend leuke creatie. EN al zijn die knipvellen oud, dat maakt toch niet uit?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh hier valt een mooi avontuur te beleven, wat een gezellige beestenboel kom je hier tegen op jouw safari. Ik kan me voorstellen dat Jason hier erg blij mee was, dat heb je supermooi gedaan. Die jeep heb ik ook nog maar hier staat ze nog op stal.
    Lieve groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Schitterende kaart, er is zoveel te zien. Het zou inderdaad best fijn zijn om weer eens naar dierentuin of kinderboerderij te kunnen.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastic card We have a DT call is still ongoing, please check the details on the Challenge Blog if you are interested.
    Thank you for joining us at Crafty Catz Challenge Blog good luck Ginny DT for Crafty Catz Challenge Blog
    My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhhh, hij is echt super geweldig!! Elke keer als ik de panda zie denk ik zal ik hem eens bestellen, vind hem echt geweldig zo met zijn safarihoed op en het aapje ziet er ook leuk uit in het zwart! Snap helemaal dat Jason er blij mee is, boffen zo'n oma! Alsnog gefeliciteerd met zijn verjaardag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Astrid! Ze hebben heel wat pret al die schattige diertjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Absolutely amazing! Loving all the detail and fun images. Awesome creativity. Thanks for playing at Polkadoodles, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow what an incredible, detailed project! Amazing!!
    Thank you for joining us at Polkadoodles Gem of a Challenge! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat heb je een gave, stoere kaart gemaakt voor Jason Astrid!!
    Perfect voor een 6 jarige. Zoveel leukes te zien op dit modelletje!!
    Ben ook helemaal weg van die jeep!
    Als ik het nieuws mag geloven mag je binnenkort weer naar de dierentuin!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So pleased that you have shared your great artwork with us here at Through the Purple Haze.
    Stay safe and well.
    Good luck hun and do come back again!
    Jackie DT @ TTPH

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Amazing project, so fun and cute.
    Thanks for sharing it with us at Polkadoodles Challenge blog.
    Hope to see you again soon.
    x
    Nunzia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is such a fun card for your grandson. I'm sure Jason loved it! Love the Mickey image. The Safari animals you put together are awesome. Love everything about this card, Astrid. Truly a work of love!
    Hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt een geweldige kaart voor je kleinzoon gemaakt Astrid. Super mooi met alle details erop. Een kunstwerkje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So fun and so creative! I love it. Thanks for sharing with us at Polkadoodles.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such a wonderful design I am sure your grandson loved it.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a great creation Astrid. I'm not surprised that Jason loved it. Thank you for entering the Change Your Environment Challenge at Path of Positivity.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Amazing card, what a great design. Thanks for joining in our May 'Masculine' challenge over at Crafty Calendar.
    Hugs
    Bev x

    BeantwoordenVerwijderen