vrijdag 13 november 2020

Xmas.

Hallo allemaal,

Vandaag een kerstkaart met de mooie Studio Light Essentials Cutting & Embossing st. STENCILS SL251. Ik had deze al zo lang liggen, maar nog steeds niets mee gedaan. Van de week eindelijk mee aan de gang gegaan. Het mooie plaatje is van Syta van Gelderen Knipvel art.nr. 190603. Ik heb het in de kleuren roze/grijs/wit gehouden. Ik heb voor de kaart Metallic Cardstock van Joy!crafts gebruikt,. Ik vind dat altijd erg mooi bij zulke kerstkaarten. Als je goed op het plaatje kijkt, zie je 2 glitter kerstballen liggen. Vond het ook wel leuk om wat glitter cardstock erbij te combineren. De poinsettia en de takjes zijn van Joy!crafts, net zoals de tekst Xmas. De ovale mal met Scalop is van Ali en de rechthoeken heb ik met de mooie mallen van Crealies gestand, met de mooie stiksteeklijntjes. Bij de Challenge van Girlz Creative Crafts willen ze lint, kant en touw zien. Dit heb ik allemaal op mijn kaart verwerkt. Ik zie dat ik nog net op tijd ben, want ik heb nog 1 dag. Verder de kaart nog versierd met wat verschillende embellishments. Bij de eerste foto lijkt het of het ovaal er scheef op zit, maar dat is niet. Komt hoe de foto genomen is. Op de 2e foto zie je dat die goed dat het ovaal recht zit.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Studio Light Essentials Cut. & Emb. st. STENCILS SL251.
Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL24 Rechthoek met stiksteeklijn.
Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL36 Rechthoek met stiksteeklijn.
Joy!crafts 6002/0680 Cutting stencil Christmas Twigs.
Joy!crafts 6002/1493 Cutting stencil Poinsettia.
Joy!crafts 6410/0317 Clear Stamps Sending Messages.
Joy!crafts 8013/0121 Metallic Cardstock Wit.
Joy!crafts 8013/0138 Metallic Cardstock Grijs.
Craft Sensations Designpad Mix & Match - Christmas.
Craft Sensations Designpad Nature Vintage.
Mal Slider Tag Card - klein labeltje (Ali).
Ovale mal met open scalop (Ali).
Cardstock Glitters (Action).
Lint, kant en touw.
Embellishments.


Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:


Verder wens ik jullie een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart en erg mooi papier
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart in het roze.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card love the shape and beautiful dies.Thank you for joining us at Creative Craft Cottage
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart is dit
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bijzonder modelletje is dit. Ziet er heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie chique kaart. Een leuk model en mooi versierd met alle details. Fijn weekend, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met die leuke parelsterretjes!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pracht van een kaart is dit Astrid.
    Mooi modelletje en wat is dit papier ook mooi zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Astrid. Heel mooie combinatie van papiertjes, mooi plaatje en details.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart Astrid!...mooie kleur heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt.
    Mooie kleuren ook.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooi kaart in het roze!
    Leuk dat je meedoet met onze challegen bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card. Love the pinks, greys and white colour combo. Not the usual colours I use for Christmas, but I love it. Thank you for the inspiration to use other colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful christmas card. Pinks for christmas looking perfect. Thank you for joining us at Penny’s paper crafty challenge. DT Sirisha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card! Thank you for sharing in our challenge at Classic Design Challenge we really appreciate you joining in.

    Maritza DT

    BeantwoordenVerwijderen