donderdag 17 september 2020

Hoera.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een mannenkaart zien. De schattige digi is van Di's Digi Stamps - Beer Bears. Ik zag bij Dream Valley een leuke Challenge voorbij komen en ben daar mee aan de gang gegaan. Het thema is: Embossing with or Dry. De letters H, E en A heb ik door een oude Embosmal Cuttlebug Pro Craft gehaald. Ik vond deze wel leuk en toepasselijk met de kleine bubbles. De tekst Hoera is van Crealies net als het vierkant erachter met de mooie stiksteeklijntjes. De bierglazen zij van Leane Creatief en de opener van Marianne Design. De tekst gefeliciteerd is van Joy!craft en de tekst Proost!, is van Crealies. Het hele kleine labeltje is van een mal van Ali, die bij de de Slider Tag Card zit. Het papier wat ik voor de kaart gebruikt heb is al een oudje, maar daar heb ik geen merk van, want die had ik als losse vellen uit een papier block gekocht. Ik vind deze erg mooi voor mannen kaarten. 


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Leane Creatief Leabilitie Bier party snij en embossing mal art.nr. 45.5602 (bierglazen).
Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL22 Vierkant met stiksteeklijntjes.
Crealies Cardzz stansen no.101 HOERA.
Crealies Clear Stamp Proost!
Joy!crafts 6002/0290 Cutting stencil Kaartenstandaard.
Joy!crafts 6011/0522 Papierset Holland.
Joy!crafts 6410/0021 Clear Stamps (Gefeliciteerd).
Marianne Design Collectables COL1482 (opener).
Mal Slider Tag Card (heel klein labeltje) (Ali).
Cuttlebug Emosmal (Pro Craft).
Distress Ink Fossilized Amber.
Distress Ink Hickory Smoke.
Distress Ink Walnut Stain.
Scrappapier?


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Gedeelte bierpullen, schuimkragen bierpullen en kraantje biervat: 231 - 232 - 233 - 235.
Binnenkant oren en stukjes onder de poten van de beren: 132 - 189 - 191.
Gedeelte bierpullen en druppel bier: 185 - 184.
Beren: C560 - 283 - 280.
Shirts: 178 - 175 - C680.
Biervat: 178.


Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:


Dacht ik nog lekker een blogpost te maken op de oude manier, kan ik het niet meer terug zetten naar de oudere manier. Normaal komt er dan ook nog een plaatje bij, want dat vind ik toch het leukste. Het is best allemaal een gepuzzel en uitproberen. Maar als het goed is, is het nu wel gelukt. Ook als je je leeslijst bij Alle blogs wilt kijken en je klikt het aan, dan moet je weer een extra handeling doen om bij het desbetreffende blog te komen. Hebben jullie dat ook? Het word er niet echt handiger/makkelijker op. Geef mij de oudere versie maar.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn mannen kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid

18 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid, ik kan gelukkig nog steeds terug naar de oude versie, vind de nieuwe nog steeds niet handig. Je hebt een gave mannenkaart gemaakt met de leuke digi en wat een mooi papier
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is supermooi, echt helemaal top, love it ! Ik vind het ook spijtig dat er geen foto meer verschijnt bij een nieuwe post dan wist je meteen of je het al gezien had.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht van een kaart Astrid.
    Mooie kleurtjes en die beertjes.... zo lief.
    Je moet nu idd veel meer handelingen verrichten tegenover het oude blogs. Ik kan zelfs geen kaartjes meer plaatsen op het designteamblog van Cheerful.
    Geef mij 't oude maar hoor, werkte een stuk leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met hoera. Erg mooi met dit dp en beren en de biertjes. Zeker lastig met de nieuwe blogger. Ik moet ook doorschakelen... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, ga de woordstanzen steeds leuker vinden!
    Vind het extra klikken voordat je naar een blogbericht kan ook niet handig.
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Astrid! De beertjes met de biertjes zijn geweldig! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is lovely,

    Thanks for sharing with us at Aud Sentiments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Darling card! Thank you for joining our challenge at Digi Choosday . I hope you come back for the next one!
    Hugs, Joy
    Joyfully Stamps
    Polkadoodles DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart. Een leuk design, schattige beertjes en alle details zijn zo leuk met de bierflesjes en opener. Prachtig gemaakt. De nieuwe blogger is inderdaad lastiger maar we hebben geen keus en het zal toch moeten wennen denk ik. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met de schattige digi beertjes, ze hebben hun buikje vol hihi.
    Leuk om te weten dat het jou schelp is, die gaat dus al een hele tijd mee bij Joy.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful masculine card with such cute little bears. Thanks for joining us at The Cutie Pie Challenge. Pat K xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love the colour scheme!
    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge!
    Susan
    DT for Patterned Paper Challenge
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful masculine card, thank you for sharing with us at the paper shelter challenge

    Iza DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card!Thanks for playing our challenge at CCC Digi Creations. Stay safe and Good luck!
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card .awesome color combo and design...Thank you for joining us at DIGI CHOOSDAY CHALLENGE ,hope to see you again
    Željka DT xx

    BeantwoordenVerwijderen