zaterdag 22 augustus 2020

Proost.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer eens een mannenkaart zien. Die maak ik eigenlijk te weinig. Maar hopelijk gaan jullie ze nu vaker zien, want met de mooie mallen van Dutch Doobadoo en Marianne Design kun je hele leuke mannenkaarten maken. Ik ben aan de slag gegaan met de Dutch Doobadoo mallen Card Art Proost 470.713.777, Dutch Doobadoo Card Art Beer glas 470.713.775 en de Dutch Doobadoo Shape Art Ticket 470.713.190. Bij de bierpul heb ik perkament papier gebruikt en het design papier van de Papierset van Joy1crafts 6011/0522 Holland. Het is eigenlijk kaas design, maar vond het zo op de bubbels van bier lijken. De andere verschillende soorten design papier wat ik voor de kaart gebruikt heb, is al een oudje, maar weet niet hoe die heet, want ik heb daar toendertijd losse vellen van gekocht, die eigenlijk toen uit een blok kwamen.Verder de kaart versierd met de mooie bier set mallen van Marianne Design Collectables COL1482. Nog een echt bier dopje erop geplakt en erin de tekst van Joy!crafts 6410/0317 van de set Clear stamps Sending Messages verwerkt. Het bijpassende plaatje wat ik gebruikt heb is van Syta van Gelderen Knipvel 180805. De schuimkraag van de bierpul heb ik met een hele oude embosmal van de Cuttlebug gedaan. De etiketten op de bierflesjes heb ik van internet gehaald, verkleind en erop geplakt.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL21 (cirkel met stiksteeklijntjes).
Dutch Doobadoo Card Art Beer glas 470.713.775.
Dutch Doobadoo Card Art Proost 470.713.777.
Dutch Doobadoo Shape Art Ticket 470.713.190.
 Marianne Design Collectables COL1482 (Beer).
Joy!crafts 6002/0402 Cutting & Emb. st. Basic (Cirkel).
Joy!crafts 6011/0522 Papierset Holland.
Joy!crafts 6002/0290 Cutting stencil Kaartenstandaard.
Joy!crafts 6410/0317 Clear Stamps Sending Messages.
Syta van Gelderen Knipvel 180805.
Distress Ink Fossilized Amber.
Distress Ink Hickory Smoke.
Distress Ink Walnut Stain.
Cuttblebug embosmal.
Scrappapier?
Perkament.
Bierdopje.


Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijn weekend.
Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

19 opmerkingen:

  1. Fantastische mannenkaart Astrid!
    Mooie, frisse kleurtjes en wat leuk dat je een echt bierdopje gebruikt hebt. Heel toepasselijk voor deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg feestelijke kaart!
    Begrijp uit mijn bezoekje aan Bernadets blog dat je jarig bent geweest. Van harte nog!
    Fijn weekend Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en stoere mannenkaart, leuke bierpul en de tekst is echt super,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart voor een bierliefhebber!
    Leuk gemaakt voor de Challenge bij Carlin's kaartenparadijs. Bedankt dat je nog eens meedoet.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, ik vind het een topper! Voor een bierdrinkende man is hij helemaal geschikt! Leuk dat grote woord PROOST.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brilliant card! I love that big, frosty beer mug. This is really a great masculine card. Thanks so much for entering into our latest challenge at Let's Craft and Create. Cheryl W, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er een hele leuke mannenkaart van gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet deze kaart er weer geweldig uit.
    Mooie materialen en een hele leuke schikking.
    Top voor een dorstige bierfan.
    Bedankt voor je 3de deelname aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stoere mannenkaart!..leuk gedaan vind de mannenkaarten altijd lastig.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card!!! Thank-you so much for participating in our LEMON SHORTBREAD challenge. Hope to see your beautiful creations in our next challenge!! 😊 Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dat een perfecte mannenkaart want bier drinken ze toch (bijna) allemaal. Heel leuk met je kaaspapier past er precies bij, heel mooi geheel.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw...wat een toffe kaart, een lekker fris pintje zoveel mooi details echt een prachtig geheel Astrid!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a fun card! Thanks for joining us at Penny’s Paper-Crafty Challenge. DT Kathy [myasperations.blogspot.com]

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a great project! So lovely! Thanks for sharing it with us at Polkadoodles’ Gems Challenge good luck and hope to see you again!

    Jennifer, DT
    You can also find me on Instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fabulous creation! Thanks for joining us for Week 17 at Gem of a Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Coole Bierkarte.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amazing project!! It's so creative. Thank you so much for sharing with us at Lemon Shortbread Challenge Blog. I hope you can join us again soon.
    Victoria DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great card - thanks for joining us at Penny's Paper-Crafty Challenge Blog.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen