zaterdag 27 juni 2020

You made it!

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een creatie zien, die ik voor onze zoon heb gemaakt. 2 Juli word hij al weer 30 jaar. Wat gaat de tijd toch snel!!! Ik zag bij Dutch Doobadoo een leuke Challenge voorbij komen en had gelijk al in mijn hoofd wat ik ermee wilde maken. De basis van mijn creatie is de Dutch Doobadoo Dutch Card Art A5 Canvas Shoe 470.713.750 mal. Onze zoon zit op volleybal, doet ook aan wedstrijden en Syta van Gelderen had er een leuk plaatje van, die ik er op kon verwerken. Bij zo'n plaatje hoort natuurlijk ook een beker. Deze is van Marianne Design en heb ik uit zilver glimmend karton gestanst. Het mooie papier wat ik voor de schoen heb gebruikt is van Maja Design. De mooie tekst komt ook van een scrapppapier van Maja Design, dat zijn altijd van die mooie kleine smalle randjes en zijn ook erg leuk om bij een kaart/creatie te gebruiken.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Dutch Doobadoo Dutch Card Art A5 Canvas Shoe 470.713.750.
Marianne Design Collectables COL1336 (beker).
Magnolia Doohickyes Bloomy Tag (de rondjes).
Scrappapier Maja Design Denim & Friends.
Scrappapier Maja Design Denim & Girls.
Joy!crafts 6200/0052 Screw Hole Punch.
Die-Namics Stacking Stars.
Die-Namics Jersey (shirt).
Die-Namics Numbers.
Distress Ink Walnut Stain.
Veter en wit touw.
Hot Fix Deco.


Achter de schoen heb ik nog een shirt label verwerkt, met zijn leeftijd erop. Bij een mannenkaart vind ik het ook altijd leuk om sterren erop te verwerken. Met de Screw Hole Punch van Joy!crafts heb ik met de grootste maat, gaatjes in de schoen gedrukt. Nog een echte veter in de schoen, de kleine rondjes zijn van een bijhorende kleine ronde mal die bij de Magnolia Doohickeys Bloomy Tag hoort. Kwam nu goed van pas om het om de rondjes te plakken, waar de veter dan doorheen gaat. En verder nog wat Hot Fix Deco op de schoen verwerkt.


Met deze creatie wil ik meedoen met de Challenges van:


Even iets heel anders, maar ook wel erg leuk. Mijn man heeft dit jaar weer meegedaan met de Roots Natuurfotowedstrijd 2020. Van de ruim 6500 inzendingen is hij met de foto van de schijfkwal door de jury uitgekozen tot de laatste 35 foto's. 
Hij is daar natuurlijk erg blij mee en ook bijzonder trots op (en ik natuurlijk ook). De jury zal op 6 September in de Hortus Botanicus te Amsterdam de 35 foto's tentoonstellen en daar dan de definitieve winnaars per categorie kenbaar maken. Hiervoor word hij dan ook uitgenodigd om bij aanwezig te zijn. De foto heeft hij gemaakt in Pairi Daiza in België en de foto komt ook in de nieuwe Roots agenda 2021 te staan. 
Ook is er een Publieksprijs te vergeven, waardoor iedereen ook nog kan stemmen op één van de 35 foto's. Als jullie zouden willen stemmen op z'n schijfkwal foto, klik hier om te stemmen.
Door te stemmen, maak je zelf ook kans op een mooie prijs.


 Ik ben benieuwd, wat jullie van mijn creatie vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

18 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje in de vorm van een schoen.
    En een prachtige foto die je man heeft gemaakt. Succes met de stemming.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En leuk dat je meedoet met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs.
      Bedankt ervoor.
      Groetjes,
      Karin DT

      Verwijderen
  2. Superleuke kaart heb je voor je zoon gemaakt!
    Wat leuk voor je man ik heb meteen even gestemd ...kleine moeite hoop dat hij wint.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie zijn allebei super getalenteerd.
    Jij met de kaartjes en je man met foto's.
    Bij deze kaart heb je vast weer moeten puzzelen.
    Echt prachtig wat en hoe je dit allemaal op die schoen krijgt.
    Heel mooi gemaakt Astrid.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gestemd! Wat een prachtige foto, ook je sportieve sneaker ziet er prachtig uit,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie heb je gemaakt voor je jarige zoon Astrid...gefeliciteerd met zijn verjaardag...en dan woow wat een schitterende foto heeft je man gemaakt van die schijfkwal..prachtige kleuren...Ik ga zometeen ook ff stemmen...succes en hopelijk eindigd hij heel hoog in zijn categorie...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stel je voor ik heb op een kwal gestemd, dat probeer ik nu bij de verkiezingen nu juist niet te doen ;-)) Prachtige foto hoor. Je kaart is ook heel gaaf, heel cool met dat geruite DP.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh geweldig die schoen! Super mooi! EN ik heb gestemd hoor, op de foto van je man. Wat een geweldige natuurfoto's waren er te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een mooie kaart gemaakt.
    Die foto van Marco is ook prachtig. Heb er al op gestemd.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave schoen heb je voor je zoon gemaakt, leuk met de veter erin en om voor de label een shirt te gebruiken! Ja, de tijd vliegt voorbij!
    Mooie foto en wat een mooie kwal, geweldig om uit zoveel inzendingen te worden uitgekozen.
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke gave schoen voor je zoon de tijd gaat idd heel rap onze jongste wordt nu 1 juli al 31 jaar. Gefeliciteerd met je man zijn foto, die is echt wel prachtig. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart heb je voor 30 jarige Kevin gemaakt Astrid!
    En wat is dit een gave foto die Marco heeft gemaakt. Ik ga zeker voor 'm stemmen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een super mooi kaart gemaakt voor je zoon. Leuk om het persoonlijk te maken. De foto van je man is echt schitterend. Knap gedaan. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is amazing! Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends. I hope join us again real soon!Hugs, JoyJoyfully StampsLil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator
    Joyfully Stamps

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave schoen heb je voor je zoon gemaakt Astrid. Tot in de puntjes afgewerkt met leuke details zoals die beker, veter en het shirt met zijn leeftijd erop. Die foto van je man is práchtig, ik moet niks van kwallen hebben maar op deze foto is het een beauty. Heel bijzonder om uit zoveel inzendingen bij de top 35 te komen, veel succes voor hem.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. FABULOUS card and jellyfish photo!!!
    LOVE the fancy shape and tag insert, personalised designs are always more special and your son will love it!
    Thank you for joining us at Penny's Paper-Crafty Challenges and good luck with your entry :)
    PS - wishing your husband luck for the final judging too!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow nice thanks for joining us at pennys
    DT- shraddha

    BeantwoordenVerwijderen