zaterdag 20 oktober 2018

A Merry Christmas.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een creatie zien, die ik gemaakt heb, omdat ik Gast Designer mag zijn bij Scrap And Me. Ik had een poosje geleden bij Card Mania gewonnen en zou toen 2 paperpads opgestuurd krijgen, maar die waren kwijt geraakt. Ze stuurde weer nieuwe paperpads op en voor het lange wachten, had ze de kerst serie meegstuurd, erg lief natuurlijk. Er zat een schrijven bij of ik misschien ook Gast Designer wilde zijn en daarom heb ik met dat mooie kerst paperpad, mijn creatie mee gemaakt. De basis van de creatie is Dutch Doobadoo Dutch Card Art Los 470.713.678. Erop heb ik nog een klein easelkaartje gemaakt. Het plaatje komt van het knipvel van Syta van Gelderen art.nr.141010. past er perfect bij.


Bij deze creatie heb ik de volgende materialen gebruikt:

Paperpad Scarp and Me Christmas Memories.
Joy!crafts 6002/0356 Cutting & Embossing st. Frame.
Joy!crafts 6002/1048 Cut. & Emb. st. Happy Holidays-Poinsettia.
Joy!crafts 6020/0021 Plakparels Goud.
Joy!crafts 6300/0215 Organzalint.
Distress Ink Walnut Stain.
Embellishments.
Stickles gold.


Zo ziet het eruit als het dicht is gestrikt. Nog wat Stickles Gold erop verwerkt.


Met deze creatie wil ik meedoen met de Challenges van:


Verder wens ik jullie allemaal een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

22 opmerkingen:

  1. Je kaart is echt heel bijzonder: terecht gewonnen dus!
    Proficiat hoor.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So pretty, I feel like Christmas now! Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge.
    Lynn x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gorgeuos card, thank you so much Astrid <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt, het papier is echt supermooi, ook als de kaart dicht is, is ie super.
    Ik had ook weer berichtjes van Jorjorbet en nog een nieuwe
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What an amazing card design made all the prettier by that beautiful vintage feel of the dies and images. Beautiful! Thanks for sharing at Jo's Scrap Shack.
    Blessings,
    Christine
    DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat heb je een mooie kaart gemaakt Astrid. Ook gesloten lijkt het wel een klein cadeautje. Als je deze kaart op je deurmat vindt wordt je toch helemaal blij? Prachtig dat binnenin nog een easel-gedeelte zit. Top..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow daar heb je werk van gemaakt. Heel verrassend met dat easelgedeelte binnenin. Mooie uitvoering !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, een kadootje voor het oog. Mooi model ook en wat aardig dat ze je prijsje nogmaals opstuurden met iets extra's. Trouwens je vorige Halloween project is ook súper! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke easel kaart Astrid .Heel mooi papier en plaatje.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A wonderful card Astrid, it fits our traditional Christmas colors theme at Allsorts challenge so well! Many thanks for joining us this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful design and love the gorgeous papers and image used..hugs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a pretty design to your pretty card for our 'Traditional Christmas' theme at Allsorts challenge, many thanks for joining in. B x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een leuke kaart Astrid! Leuk model het is een cadeautje om open te maken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous! I love the fold, you have inspired me! Thanks for joining the challenge at Crafty Creations and we hope to see you again soon. Donna - DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous Christmas card .Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Michelle DT Owner/Admin for http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart,Astrid.Wat een mooi model.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Astrid, balen is dat, als het kwijt raakt met de post. Wel heel erg netjes dat ze nieuwe stuurde. Mooi papier, altijd leuk om gast dt te mogen zijn. Heel mooi model ook.
    Effe terug komend op mijn kaart met aparte kleuren (voor mij) Is toch ook inderdaad eens leuk om iets heel anders te maken.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is a stunning Christmas card. I love the fold and the pretty papers. Beautiful
    Thank you for sharing your talent with us at CRAFTY CATZ. Best of luck! Nick

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gosh what a stunning card! Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.

    Julie DT for  http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful, love the design. Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.

    Jane DT for  http://
    classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...


    BeantwoordenVerwijderen