zaterdag 22 september 2018

Christmas.

Hallo allemaal,

Morgen mag ik een workshop geven, bij de Opendag van Nellie Snellen in Sevenum. We gaan dan armbandjes maken met de Nellie Snellen Bracelet Border Dies en het imitatie leer. Ook kan je het imitatie leer erg leuk/mooi op je kaart verwerken, zoals je hieronder kan zien. Deze kaart zal ik morgen ook bij me hebben op de Opendag, deze is van 10.00 uur tot 16.30 uur. Ik heb er in ieder geval al heel veel zin in, misschien tot morgen!!!


Bij deze Winterse kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Nellie Snellen Bracelet Border Dies BBD002-Stars.
Nellie Snellen Imitatie Leer ILFB004.
Studio Light Essentials Cutting & Emb. stencils SL 118.
Crealies Crea-Nest-Lies-XXL CLNESTXXL21.
Marianne Design Craftables CR1331 (Cirkel).
Marianne Design Creatables LR0244 (Hulsttak).
Marianne Design Creatables LR0458 (Vogels).
Marianne Design Collectables COL1341 (Hoekmal).
Marianne Design Collectables COL1342 (Tekst Christmas).
Marianne Design Knipvel Mattie MB0178.
Joy!crafts 6002/0290 Cutting st. Kaartenstandaard.
Joy!crafts 6004/0006 Poinsettia.
Maja Design - Walking in the Forest.
Distress Ink Walnut Stain.
Uni Posca pen wit 0,7mm.
Diamanten strass steentjes.
Seam Binding en Kant.
Sneeuwvlokken parel.
Parel rhinestone.
Parel (in bloem).


Aan de achterkant heb ik een kaartenstandaard bevestigd van Joy!crafts, zodat de kaart goed en stevig kan blijven staan.


Voor de basis van de kaart heb ik de mal van Studio Light Essentials Cutting & Emb. stencils SL 118 gebruikt. Aan de onderkant van de kaart, kan je hier goed zien, dat ik de mal van Nellie Snellen Bracelet Border Dies BBD002-Stars erop heb verwerkt. Hier heb ik ook het Nellie Snellen Imitatie Leer ILFB004 voor gepakt. Zo kunnen jullie zien, dat het niet alleen voor armbandjes is, maar ook erg leuk om op een kaart te verwerken.


Armbandjes gemaakt met de Nellie Snellen Bracelet Border Dies BBD003 - Diamonds, BBD001 - Flowers, BBD005 - Round Small en de BBD006 - Round Medium. De slotjes zijn de Toggles BTOG 001 Silver, BTOG 002 Gold en de bijhorende ringetjes Jump Ring JR001 Silver en de JR002 Gold.


Je kan er ook een leuke ceintuur van maken. Deze heb ik gemaakt met de Bracelet Border Dies BBD008 - Round Jumbo. 
De kleuren imtatie leer die ik gebruikt heb zijn: ILFB003 Beige, ILFB002 Brown, ILFB008 Yellow, ILFB009 Orange, ILFB011 Turquoise, ILFB010 Cobalt, ILFB004 White, ILFB007 Pink en ILFB005 Gray.


Met deze Winterse kaart wil ik meedoen met de Challenges van:


Ik ben benieuwd, hoe jullie mijn Winterse kaart, armbandjes en de ceintuur vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

22 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je een workshop mag geven. Zal vast helemaal goed gaan, want wat je laat zien is prachtig! Je kaart is ook heel mooi en sfeervol. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, je vogeltjes zijn super en mooie kleuren!
    Veel succes en plezier morgen met de workshop,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Astrid !
    Heel mooi met de vogeltjes geeft een extra toets .
    Leuke armbanden, succes met je workshop jammer dat ik zo ver weg woon anders had ik zeker eens afgekomen.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Astrid,
    eigenlijk moest ik wel lachen toen ik jouw kaart zag, ik was ook bezig met deze stans en dacht laat ik hem zo eens gebruiken.. net als jij dus.
    Het is een prachtige kaart, mooi plaatje en leuk dat randje met imitatieleer, veel succes morgen bij Nellie,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi sfeervol kaartje heb je ervan gemaakt! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaart Astrid!
    Veel plezier morgen bij Nellie.
    Alhoewel 't voor mij bijna een thuiswedstrijd is, de open dag bij Nellie, zal ik waarschijnlijk geen tijd hebben om er heen te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card Astrid, always you make such gorgeous cards, love this one.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een juweeltje (en niet alleen het armbandje ��). Heel sfeervol en prachtig van kleur !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your card is stunning! I love the incorporation of the bracelet and all the amazing layers and textures. Thanks for joining us at Southern Girls this week and hope to see you again!
    Tammy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart. De mooie strik maakt het helemaal af.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart. Je hebt Alles erg leuk gecombineerd. Het plaatje en de vogeltjes erbij. Geweldig mooi Astrid. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Blijven hele mooie stansen om mooie kaartje mee te maken.
    Leuk dat je mee doet aan onze Challenge "andere vorm kaart".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart heb je gemaakt Astrid.
    Gezellig dat je meedoet aan onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    PS een verzoek om volgende keer je challengekaart apart in een topic te zetten om e.e.a. duidelijk te houden.
    Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Astrid,zo lief met die vogeltjes erop!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw een hele mooie kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooie kaart!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely card!
    Thank you for sharing with us.
    Maggie
    Crafteezee DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart Astrid! Mooie warme kleurtjes.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen