zondag 27 augustus 2017

Nieuwe Woning.

Hallo allemaal,

Vandaag mijn 2e kaart, die ik gemaakt heb voor Joy! News. Voor de grootte van de kaart, heb ik een stuk wit linnen structuur gesneden van 25 cm x 15 cm, voorste stukje van de kaart 4 cm x 21 cm en het tussen stukje 13 cm x 4 cm. Het grootste stuk heb ik gerild op 5 cm, 7 cm, 18 cm en 20 cm. Het tussenstukje gerild op 1 cm en 12 cm. Het papier wat ik voor de kaart gebruikt heb, is van de Papierset - Holland.


Heel handig om dingen vast te maken met Tacky Tape. Dit zit heel goed en stevig vast. Zelf doe ik er altijd een klein beetje lijm nog op, zodat je het altijd nog kan verschuiven, als dit nodig is.


Hier kun je goed het tussenstukje zien en hoe ik het nieuwe stencil van de Amsterdamse huisjes in 3D op elkaar heb verwerkt. Verder op de kaart nog wat bootjes geplakt met een wat ouder stencil Fishing Fun. Bij twee bootjes heb ik nog een aantal mensen in gezet/verwerkt.


Ik heb een tag op de kaart verwerkt en deze heb ik met de Dauber beïnkt. Met de handige gaatjes tang heb ik in de tag een gaatje gemaakt, zodat er een stukje touw van de set Decoration aan vastgemaakt kon worden. Het nieuwe stencil van Nieuwe Woning op het label verwerkt en nog een wat ouder stencil met de sleutels, wat hier goed bij past. Deze heb ik nog wat bewerkt met Viva Inka Gold Silver. Geeft wel een mooi/leuk effect eraan.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0335 Cutting stencil Fishing Fun.
Joy!crafts 6002/0915 3D, Cutting, Emb. & Deb. st. Amsterdam.
Joy!crafts 6002/6004 Cutting stencil Nieuwe Woning.
Joy!crafts 6002/6206 Cuttin & Embossing stencil Label.
Joy!crafts 6003/0040 Cutting st. Vintage Flourishes Sleutel.
Joy!crafts 6011/0522 Papierset Holland.
Joy!crafts 6200/0010 Gaatjestang.
Joy!crafts 6200/0221 Dauber.
Joy!crafts 6300/0504 Decoration.
Joy!crafts 6500/0123 Tacky Tape 9 mm. 
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 8013/0138 Metallic Cardstock.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8089/0244 Kraft Paper Zwart.
Joy!crafts 8099/0104 Cardstock Linnen Structuur Wit.
Distress Ink Walnut Stain.
Viva Inka Gold Silver.

Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

9 opmerkingen:

  1. wat leuk en gaaf met die varende bootjes ervoor!
    Slimme tip van het lijm, die ga ik onthouden!
    Een zonnige zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk en origineel! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Astrid. Hebt papier bij deze leuke huisjes. Het is een super de sup mooi kaart geworden. Leuk model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een gave kaart gemaakt Astrid, leuk model, ook het tussenstuk mooi gedaan met de bootjes, echt top,!
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow.....wat een super gave kaart heb je gemaakt Astrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart,Astrid.Prachtig tafereeltje en een superleuk model.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen