woensdag 15 juni 2016

Bedankt.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie eens een andere kaart zien, namelijk een Twisted Card. Erg leuk om verschillende tags of een cadeaukaart in te stoppen. Hier heb ik het mooie Paper Bloc With Love voor gebruikt. Voor de voorkant heb ik het plaatje van Studio Light Romantic Birds gepakt. Daaromheen heb ik de swirls van Lin & Lene bevestigd. Onder het plaatje de No End Border verwerkt en de bloem komt van een wat ouder stencil Bloem 2, hierin een rose Brad verwerkt.


Als je de kaart openklapt, kun je aan beide kanten de kaart leuk versieren. Uit Kraft papier heb ik een stuk van 10,5 cm x 27 cm gesneden. Deze diagonaal gerild en gevouwen. Het punt waar de vouwen elkaar kruisen, ril je het papier weer en vouw je het dubbel. Daarna kun je kaart verder versieren met verschillende soorten papier.


Bij het linker gedeelte van de kaart heb ik het mooie vierkante stencil van Bedankt (Ik wens je......) verwerkt, met daaromheen weer net als bij de voorkant de swirls van de wat oudere stencils Lin & Lene verwerkt.


Bij het rechter gedeelte van de kaart heb ik net als bij de voorkant de No End Border verwerkt. Daarop heb ik het nieuwe stencil de tak met de vogels verwerkt. Het achterste gedeelte heb ik niet vastgeplakt, zodat je er tags of een cadeaubon in kan verwerken. 


De tags heb ik gemaakt met het stencil van Mery's verschuifbaar kort. De tekst komt van de mooie Clear Stamps Cherry Blossom Tree. Aan de tags heb ik een stukje van Forest Friend Collection bevestigd.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0025 Cutting & Embossing stencil Bloem 2.
Joy!crafts 6002/0479 Cutting & Emb. stencil No End Border.
Joy!crafts 6002/0512 Cutting & Emb. st. Mery's Verschuifbaar kort.
Joy!crafts 6002/0524 Cutting, Emb. & Deb. stencil Ik wens je......
Joy!crafts 6002/0554 Cutting, Emb. & Deb. stencil 3D Vogels.
Joy!crafts 6011/0037 Paper Bloc With Love.
Joy!crafts 6030/0003 Brad rose.
Joy!crafts 6300/0343 Forest Fiend Collection
Joy!crafts 6410/0311 Clear Stamps Cherry Blossom Tree.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8099/0104 Cardstock Linnen Structuur wit.
Studio Light Romantic Birds RP SL 47.
Distress Ink Walnut Stain.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Astrid!
    Heel leuk model en inderdaad leuk om een tag of klein cadeautje in te doen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Astrid!
    Geweldig leuk modelletje is 't ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt,
    leuk model gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig mooie vintage kaart!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen